Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Niet alle pagina's te linken in JCE editor

Niet alle pagina's te linken in JCE editor

17 feb 2015 13:04
#1
Ik heb een vraagje over een link dmv JCE editor. Ik ben echt een leek hoor, vergeef me als ik niet alle antwoorden snap :blush:

Als ik in een artikel een link wil opnemen naar een andere pagina (menu item) dan lukt me dat prima. Alleen....ik zie alleen de registrated pagina's in het rijtje staan. De public pagina's zie ik niet.
Ik wil bijvoobeeld een link opnemen om direct naar de contacpagina te gaan. Het is me voorheen wel gelukt maar nu staat het er niet meer. Ik kopieer nu de link vanuit de frontend maar dit moet niet nodig zijn.

Doe ik iets verkeerd, staat er iets verkeerd ingesteld?

Alvast bedankt!
Niemand wilde het doen dus vroegen ze mij (digibeet) om een website te bouwen en beheren. Elke dag leer ik wat bij, met heel veel plezier. Het valt niet mee, maar met een beetje hulp lukt jet wel!
Discussie gesloten.
  • Corrine
  • Corrine's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Niet alle pagina's te linken in JCE editor

17 feb 2015 13:26
#2
Is je contactpagina een menu-item in je hoofdmenu? Of is je contactpagina een artikel?
Als het geen artikel betreft
- maak dan de link in JCE via Menu > Hoofdmenu > Contactpagina
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Niet alle pagina's te linken in JCE editor

17 feb 2015 13:43
#3