Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Klaar voor joomla 3?

Klaar voor joomla 3?

10 sep 2014 10:28
#1
Hallo...
Ik zit nu nog met joomla 2.6. Ik heb gelezen op een site ook over joomla dat medio maart dit jaar joomla 3.5 er zou zijn en compatibel zou zijn met VM2.
Mijn vraag is of dit klopt?
Ik wil niet eind van het jaar met het probleem komen omdat 2.5 van joomla niet meer wordt ondersteunt terwijl vm2 nog niet klaar is voor joomla 3
Discussie gesloten.
  • jervries
  • jervries's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121

Klaar voor joomla 3?

10 sep 2014 10:45
#2
Als ik het goed begrijp heb je een combinatie van Joomla! 2.5 met Virtuemart.
Als je nieuwsberichten hier op Joomla!Nl hebt gevold, dan heb je kunnen lezen dat Joomla! 3.5 niet de opvolger zal worden van Joomla! 2.5
Het Joomla! Project Team heeft ervoor gekozen om de versie Joomla! 3.3 al te zien als de stable-versie voor Joomla! 3.
Als eind 2014 Joomla! 2.5 end-of-life gaat, dan is Joomla! 3 dan dus al als stable klaar.
Nieuwe website kun je het beste starten in Joomla! 3

Alleen is VM er op dit moment nog niet klaar voor.
Er wordt wel hard gewerkt.
Er is op dit moment een RC (Release Candidate) beschikbaar.
Het zal dus niet lang meer duren voordat ook VM met een stable-versie uitkomt voor Joomla! 3.

Maar daar zul je dus nog wel even op moeten wachten.
Houd ook ons Twitter-account in de gaten, want zodra er meer over VM bekend is zullen we dat uiteraard melden.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11180

Klaar voor joomla 3?

21 nov 2014 20:40
#3
Virtuemart 3 voor Joomla! 3 is nu net "stable", daar kun je nu voorzichtig mee aan de slag:
forum.joomlanl.nl/forum/webshopextensies...omla-3-is-uit#107232

Joomla! 3.4 is over een maand (en een beetje) de enigste Joomla! versie die nog ondersteund wordt, dus alle nieuwe sites moet je nu met Joomla! 3 bouwen. De geruchten gaan dat Joomla! 3.4 beta volgende week uitkomt. Je kunt nu 3.3 gebruiken en dan later updaten.
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.244 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie