Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Niet verwijderen uit winkelmandje opgelost.

Niet verwijderen uit winkelmandje opgelost.

19 mei 2012 14:13
#1
Je weet natuurlijk nooit of het zin heeft hier een melding van te maken.

Kon dus niet verwijderen uit mijn winkelmandje behalve als ik ingelogd was.

Oplossing voor mij en moet eerlijk zeggen welk van de toepassing nu het beoogde resultaat heeft bewerkstelligd, en of dat het een combinatie van alle is, is me niet helemaal duidelijk.

ik heb System - jQuery Easy geïnstalleerd als plug-in. Systeem - Cache gedeactiveerd als plug-in.

en in compontents\com_virtuemart\vieuws\cart\tmpl\default op line 38 VMdebug de 7 verwijderd die staat in cart prices.

Ik hoop dat iemand er zijn voordeel mee kan doen puzzel intussen nog even door aan de oplossing om met de knop "verder winkelen" naar de hele categorie te gaan in plaats van het gedeelte waar je vandaan komt. Ik heb wel een soort van oplossing gevonden.

forum.virtuemart.net/index.php?topic=97829.msg331803#msg331803

Maar die werkt bij mij nog niet mogelijk om dat ik op een localhost aan het werk ben.
Discussie gesloten.
  • René Mendel
  • René Mendel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 15
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.837 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie