Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Hikashop prijs per m2 maar kopen per doos

Hikashop prijs per m2 maar kopen per doos

23 mei 2016 21:34 - 23 mei 2016 21:44
#1
Beste leden van dit forum,

Kan iemand mij misschien helpen hoe ik in de gratis versie van Hikashop de prijzen per m2 kan weergeven terwijl mensen moeten bestellen per doos (van bv 1,2m2)?

Alvast heel erg bedankt voor alle hulp en tips.

Ik gebruik trouwens Hikashop 2.6.3 en Joomla 3.4.8... website is tegelpand.nl maar de webshop staat nog niet online..

Edit WoodyF4u (Wouter): Ik heb je twee berichten samengevoegd.
Laatst bewerkt 23 mei 2016 21:44 door WoodyF4u.
Discussie gesloten.
  • Tall
  • Tall's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Hikashop prijs per m2 maar kopen per doos

19 jun 2016 13:30
#2
Hoi Tall,

Dit kwam ik tegen op hun forum:

www.hikashop.com/forum/4-how-to/5788-pri...price-per-meter.html

Is dat wat je zoekt? In dit geval gaat het om prijs per meter, maar zou je prima kunnen vervangen door m2
Managing partner Nederland - Pixlogix.com
(KVK / CIN: U72200GJ2014PTC081526)
Ons team heeft meer dan 15 jaar ervaring in oplossingen op maat!
Discussie gesloten.
  • hielkio
  • hielkio's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 299

Hikashop prijs per m2 maar kopen per doos

20 jun 2016 08:40
#3
Hi Tall,

Met de gratis versie van Hikashop gaat het niet lukken. Je zult voor de prijs per m2 een custom field moeten aanmaken waarin je de prijs per m2 zet (het standaard prijzenveld gebruik je dan voor de pakprijs die in het winkelwagentje wordt getoond, het custom field voor prijs per m2 kun je dan met een override tonen als produkt prijs (i.p.v. de pakprijs).
Custom fields worden ondersteund door de betaalde versies van Hikashop, zie www.hikashop.com/extensions/compare-versions.html .

Om het nog mooier te maken zou je (ook weer met custom fields) een calculator kunnen maken waardoor klanten de benodigde m2 invullen waarna bij het bestellen meteen het goede aantal pakken wordt geselecteerd.

Documentatie Hikashop: www.hikashop.com/support/faq.html en voor jou met name interessant: "I sell packed products, how can I change "each" text in the product page?" en "How to sell products by Width and Length?"

Oh, en Joomla! 3.4.8..... beter upgraden naar de laatste versie.
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.873 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie