Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Meerdere review-criteria bij een product.

Meerdere review-criteria bij een product.

10 mrt 2012 17:22
#1
Voor het uitwerken van een idee van mij, totaal niet commercieel, ben ik op zoek naar de mogelijkheid om meerdere review-criteria bij een product te krijgen.

Wat is mijn idee: ik ben docent techniek in het voortgezet onderwijs. Op veel sites zie ik ontzettend leuke werkstukken staan zonder dat er een beoordeling bij staat. Ik wil deze werkstukken verzamelen zodat ik een grote database krijg waar collega's uit kunnen putten. Een enkel review-criterium, of een enkele beoordeling, is te weinig. Zo wil ik bijvoorbeeld op uitdaging van de leerling, uitdaging voor de docent, hoeveelheid tijd, moeilijkheid enz. kunnen beoordelen. Deze beoordelingen kan ik natuurlijk met een plaatje bij het artikel neerzetten maar het is veel handiger/beter om dit op te slaan in de database. Op deze manier kan er ook naar gezocht worden.

Ik weet dat Virtuemart kan zoeken naar reviewscores en ik weet dat deze dus in de database worden opgeslagen. Ik heb alleen niet de kennis om dit aan te kunnen passen. Ik heb gezocht of er plugins of modifications zijn voor Virtuemart die dit mogelijk maken maar helaas.

In mijn Virtuemart wordt niks verkocht, enkel verzameld met een leuk verhaaltje en de beoordelingscriteria. De verkoopdingen kan ik zo instellen dat die niet worden getoond, dat is dus geen enkel probleem.

Wie weet een oplossing hiervoor?
Discussie gesloten.
  • sypie
  • sypie's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Meerdere review-criteria bij een product.