Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Extensie gezocht voor Virtuemart

Extensie gezocht voor Virtuemart

12 dec 2016 17:43
#1
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede extensie waarmee ik gedetailleerde omzet rapportages kan maken.
Het liefst waarbij ik ook meteen kan zien hoeveel btw ik moet afdragen.
Ik gebruik Virtuemart 3.0.

Heeft iemand een goede suggestie?
Discussie gesloten.
  • plomp
  • plomp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 259

Extensie gezocht voor Virtuemart

13 dec 2016 14:11
#2
Ik doe dat via mijn boekhoudpakket e-boekhouden. Hier kan je een koppeling met Virtuemart maken zodat al je orders in de boekhouding zitten en je kan dan ook de BTW aangifte doen vanuit het boekhoudpakket.
Ik vind het een ideale oplossing en het kost ook niet veel, tientje per maand ofzo en dan heb je gelijk de boekhouding voor elkaar.
Discussie gesloten.
  • jecrvali
  • jecrvali's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 265

Extensie gezocht voor Virtuemart

14 dec 2016 22:40
#3

jecrvali schreef : Ik doe dat via mijn boekhoudpakket e-boekhouden. Hier kan je een koppeling met Virtuemart maken zodat al je orders in de boekhouding zitten en je kan dan ook de BTW aangifte doen vanuit het boekhoudpakket.
Ik vind het een ideale oplossing en het kost ook niet veel, tientje per maand ofzo en dan heb je gelijk de boekhouding voor elkaar.


Bedankt voor je reactie.

Ik heb ook E-boekhouden met de VM connector, dit werkt op zich prima maar...
Alle bestellingen worden bij mij als mutatie " factuur verstuurd" geïmporteerd. Ook gaat het niet altijd vlekkeloos, soms staat de BTW verkeerd (0%) en kan ik het niet blind vertrouwen. Dusik moet ze stuk voor stuk na lopen en dat is erg veel werk.
Daarom wilde ik het anders doen en d.m.v. een verzamelrapport met 1 mutatie inboeken. Maar dit blijkt niet eenvoudig te zijn.

Ik ben wel erg benieuwd naar jouw werkwijze met E-boekhouden en VM, misschien doe ik het onhandig, ik ben geen boekhouder namelijk ;-)
Discussie gesloten.
  • plomp
  • plomp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 259

Extensie gezocht voor Virtuemart

20 dec 2016 10:23
#4
Inmiddels ben ik met E-boekhouden bezig voor een oplossing. Het probleem zit hem toch in de connector tussen het boekhoudprogamma en de webshop.

Ze hebben een update gestuurd en hiermee zal het probleem verholpen moeten zijn wat ik eerder had en is een extra extensie niet meer nodig.

Voor mijn is hiermee het "probleem" opgelost.
Discussie gesloten.
  • plomp
  • plomp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 259
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.068 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie