Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Zoekfunctie op lange omschrijving Virtuemart 2.0

Zoekfunctie op lange omschrijving Virtuemart 2.0

30 jan 2013 14:40
#1
Hallo,

Ik heb een webshop met de zoekmodule "mod_virtuemart_search". Als ik zoek met een woord in de productnaam krijg ik netjes een resultaat. Dit is ook zo bij de korte omschrijving. Maar wat ik nodig heb is dat er woorden uit de lange omschrijving worden meegenomen in de zoekresultaten.

Toen ging ik verder kijken en toen kwam ik bij de standaard Joomla! module met de virtuemart search module. Deze gaf wel het resultaat van de lange omschrijving, maar die was weer niet goed omdat er geen afbeelding en bestel product bij de zoekopdracht kwam zoals bij de virtuemart module.

Na iets verder zoeken kom ik eigenlijk niks tegen die op de 3 dingen kunnen zoeken (productnaam, lange omschrijving en korte omschrijving) en die de juiste dingen tonen.

Heeft iemand een oplossing?

Joomla! 2.5.8
Virtuemart 2.0.18a
Discussie gesloten.
  • commpro
  • commpro's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.998 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie