Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Wie heeft ervaring met TemplateToaster voor Virtuemart webshops?

Wie heeft ervaring met TemplateToaster voor Virtuemart webshops?

08 jun 2019 21:21
#1
Goedenavond,

In onze Virtuemart webshop maken wij nu al jaren gebruik van een template van www.virtuemarttemplates.net . Een prima betaalde template, met prima support.
Sinds enige tijd lijkt het (volgens mij Griekse) bedrijf achter de templates niet meer te bestaan. Ze reageren niet meer op vragen die ik stel (ticketsysteem) en er zijn ook al bijna een jaar geen updates geweest van de templates en geen nieuwe templates geplaatst, terwijl die anders regelmatig verschenen. Ik heb ook gemaild naar het mailadres waar de Paypalbetaling naar toe is gegaan, maar dus geen reactie. Hun Facebookpagina bestaat inmiddels ook niet meer, dus dat wordt niks meer.
Nu zijn we dus op zoek naar een ander alternatief omdat we wel up to date willen blijven. Op dit moment draait alles nog prima gelukkig.
Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met Template Toaster. Het is qua look and feel eigenlijk net het Artisteer van vroeger, maar dan ook gericht op Virtuemart, waarbij je dus ook het template van de Virtuemart specificieke pagina's (checkout, winkelwagen, inlog- en registratieformulier etc.) kunt bewerken.
Artisteer hebben we vroeger ook gebruikt, maar daar moesten we toen ook mee stoppen omdat er geen nieuwe versies meer kwamen en het echt problemen op leverde.
Ik heb de demoversie van TemplateToaster gedownload op mijn computer en het ziet er veelbelovend uit en als ik de site check is er ook prima (Engelstalige) support. Uiteraard ga ik dit allemaal ook nog testen op een online testversie van onze webwinkel.
Maar omdat er over het voormalig Artisteer toch wel wat negatieve verhalen waren, ben ik toch benieuwd of anderen al ervaring met TemplateToaster hebben.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom. Wij gaan dus het liefst voor een template waar ook goede support bij is, en dat is uiteraard dan ook altijd een betaalde template. Het zou natuurlijk ook fijn zijn als het iets is wat blijft bestaan en er niet mee stopt, maar ja die garantie heb je natuurlijk nooit.

Wellicht nog handig om te weten: We werken nu met de nieuwste versies van Joomla en Virtuemart en maken daarnaast gebruik van OnePageCheckout van Rupostel. Mogelijk is die laatste niet meer nodig als we een goede template hebben, die ook voor een goede One Page Checkout zorgt.

Alle tips zijn welkom.
Discussie gesloten.
  • Francis1970
  • Francis1970's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 67

Wie heeft ervaring met TemplateToaster voor Virtuemart webshops?

08 jun 2019 22:15
#2
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het je niet aanraden. Kan me ook niet voorstellen dat zo'n programma ook overrides van VM views maakt. Er zijn voldoende goede aanbieders van VM templates.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37136
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 2.256 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie