Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Regeltje onder Uw Factuuradres in Winkelwagen toevoegen

Regeltje onder Uw Factuuradres in Winkelwagen toevoegen

05 apr 2016 10:30
#1
Ik zou in de Winkelwagen graag een net hulpmiddel / aanwijzing / begeleiding onder "Uw Factuuradres" willen aangeven dat men eerst hier moet beginnen met invullen van de gegevens. (Waarom? Omdat we soms de vraag ontvangen waarom ze niets kunnen kiezen aan verzend- en betaalmethoden, maar die worden natuurlijk pas getoond nadat de adresgegevens bekend zijn).

Rechts, onder ''Uw Verzendadres'' kan middels een taaloverride van COM_VIRTUEMART_USER_FORM_ST_SAME_AS_BT een andere tekst geplaatst worden, bijvoorbeeld "Plaats een vinkje indien Verzendadres en Factuuradres identiek is:"

Ik weet helaas dat plekje niet te vinden voor onder "Uw Factuuradres ". Ik heb tijdelijk de lelijke oplossing toegepast:
COM_VIRTUEMART_USER_FORM_BILLTO_LBL Uw Factuuradres<p>Vul eerst hier uw adresgegevens in.</p>

Maar dat ziet er niet uit natuurlijk, want zo komt die tweede regel ook op de orderbevestigingsemail terecht, wat kant nog wal slaat op dat moment.

Een andere oplossing is de tekst "Vul eerst hier uw adresgegevens in" toevoegen aan de tekst van de knop Toevoegen/wijzigen Factuuradres, maar dat is ook geen gezicht.

Graag zou ik dus willen weten of er ook een string is voor het plaatsen van een 'toelichtingsregeltje' onder "Uw Factuuradres ".
Discussie gesloten.
  • Jelly
  • Jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 109

Regeltje onder Uw Factuuradres in Winkelwagen toevoegen

05 apr 2016 11:30
#2
Volgens mij kan je dat alleen maar netjes oplossen met een override van default_address.php
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Regeltje onder Uw Factuuradres in Winkelwagen toevoegen

06 apr 2016 12:18
#3
Hoi Astrid,

Bedankt voor je reactie.

Ik ga er in duiken!
Discussie gesloten.
  • Jelly
  • Jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 109
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.871 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie