Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Lay out van de prijzen aanpassen VM 3.0.12

Lay out van de prijzen aanpassen VM 3.0.12

16 dec 2015 17:29
#1
Ik kan maar niet vinden hoe ik de lay out van de prijzen kan aanpassen in VM 3.0.12 (+ Joomla! 3.4.6).

Met Firebug gekeken welke CSS ik nodig heb, maar daar zie ik geen nuttige aanwijzingen dit keer.

Vaak zit het in components\com_virtuemart\assets\css\vm-ltr-common.css, daar gesnuffeld, maar niets te vinden waar ik iets aan zou moeten/kunnen passen.

Met taaloverrides wat geprobeerd, bijv. <h6> erbij zetten, werkt, maar... dan blijft de prijs nog klein en de prijs verschuift een regel lager, geprobeerd op te lossen met css aanpassing van de h-tags, maar zonder succes. Dus niet de oplossing.

Wat ik wil is op zich niets bijzonders, gewoon dat de woorden + het bedrag wat groter zijn, c.q. afwijkend dan de gewone tekst en dan ook de laatste, uw voordeel er uit laten springen door wat grotere fontsize te gebruiken.

Adviesprijs: € 97,59
Uw prijs incl.BTW: € 78,07
Uw voordeel: - € 19,52

Alvast bedankt voor de hulp!
Discussie gesloten.
  • Jelly
  • Jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 109

Lay out van de prijzen aanpassen VM 3.0.12

16 dec 2015 18:08
#2
Heb je een link naar je site?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Lay out van de prijzen aanpassen VM 3.0.12

17 dec 2015 13:12
#3
Hoi Astrid,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben er nog offline mee aan het experimenteren, omdat het een upgrade betreft, maar ik kan je wel een andere site aangeven waar ik dezelfde template, joomla en VM op gebruik zoals ik bij die andere ga gebruiken, dat is peek polish punt nl. Enige verschil is: hier werk ik niet met een standaard korting, dus is het stukje ''Uw voordeel'' tekst daar niet aanwezig.

De site waar ik het voor vraag, maar die ik nog moet upgraden naar de nieuwe joomla, is auto schade shop punt nl (zie daar bijv. anti dreun plaat).

Ik zal ook nog even een jpg toevoegen om nog beter aan te duiden wat het probleem is: dat ik wel het woord ervoor weet aan te passen (hetzij dus (niet zo netjes) via taaloverride) maar dat de prijs dan uiteraard nog ongewijzigd/klein blijft en ook opeens op een andere regel bevindt.

Het is me duidelijk dat de wijziging van het uiterlijk van de prijs op de flypage, ook in de browsepage doorgevoerd wordt, zie tweede bijlage. Als ik dat wel separaat aan kan passen is dat wellicht mooier, maar geen must. De prijzen op de browsepage zijn ook van positie gewijzigd na de upgrade (!?), maar dat zal ik in een andere post zetten omdat het 'waarom dat is' een andere vraag zal zijn (weet dat wel aan te passen, maar ik weet niet waardoor het precies veroorzaakt wordt)...

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Jelly
  • Jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 109

Lay out van de prijzen aanpassen VM 3.0.12

17 dec 2015 18:07
#4
Je moet dat nooit met taaloverrides aanpassen, maar met css. Denk dat je hier wel verder mee komt als voorbeeld:

Dus ja, als je de juiste parent toevoegt, dan kan je voor de detail-view en voor de browse-view een aparte css definitie maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Lay out van de prijzen aanpassen VM 3.0.12

23 dec 2015 14:36
#5
Ik ga hiermee aan de slag. Bedankt!
Discussie gesloten.
  • Jelly
  • Jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 109
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.002 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie