Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Layout veranderen

Layout veranderen

18 jun 2015 21:40
#1
Ik heb de maker van het template al een e-mail gestuurd maar krijg geen reactie. Ook heb ik op het hikashop forum berichtjes geplaatst met tot nu toe geen reacties dus ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen.

Op mijn website met het Grunge template van RocketTheme en Hikashop heb ik probleempjes.

De 1 lijkt mij echt met hikashop te maken te hebben, de ander zou heel misschien ook aan het template kunnen liggen..

1. Als ik door de categorieën klik op de webshop dan moet ik elke keer helemaal terug naar Home voor ik naar een andere categorie kan. Ik krijg het maar niet voor elkaar om iets van een "Terug" knop ofzo op de pagina's te krijgen?

2. Als je inlogt met Demo/Demo dan zie je onder de knop Mijn Account dat de 3 regeltjes helemaal over elkaar heen staan inplaats van netjes onder elkaar. Ook dit krijg ik maar niet goed...

Met deze problemen (en een probleem van logo op factuur plaatsen) ben ik nu al de hele middag bezig en snap er gewoon niks van. kijk ik ergens overheen of.....?
Discussie gesloten.
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 248

Layout veranderen

18 jun 2015 22:56 - 19 jun 2015 17:59
#2
  1. Navigatie kan volgens mij alleen met kruimelpad, dus publiceer je kruimelpad module op de juiste positie
  2. Ligt inderdaad aan je template.
Graag in het vervolg 1 vraag per topic.
Edit Astrid: Ik heb je topic gesloten omdat crossposting hier verboden is. Meer informatie vind je hier .
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 19 jun 2015 17:59 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.801 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie