Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Add to cart redirect

Add to cart redirect

04 jun 2012 23:59 - 07 jun 2012 15:28
#1
Hallo allemaal,
Als ik op de add to cart knop druk, kom ik uit in ede winkelwagen op de homepage van de winkel. Ik wil echter uitkomen op de een andere pagina (waar mijn VM-Category en VM-Winkelwagen als modules aan de zijkant staan). Hoe kan ik die knop redirecten?

Bedankt alvast, Michael.
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Laatst bewerkt 07 jun 2012 15:28 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • michael
  • michael's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Add to cart redirect

27 aug 2012 12:30
#2
Bedoel je dat niet de popup wordt getoond van het winkelmandje waar je kunt kiezen om naar de kassa of verder te willen winkelen gaat.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld
Discussie gesloten.

Add to cart redirect

27 aug 2012 22:01
#3
Het probleem begint op deze pagina www.mrbadminton.nl/index.php?option=com_...gory_id=5&Itemid=803
Het productenmenu staat mooi aan de linkerkant van de pagina. De webshop is geintegreerd in de site via het hoofdmenu. Als ik het product bestel, komt de popup van het winkelwagentje tevoorschijn. Tot dan alles ok. Klik ik in de popup op Verder Winkelen dan kom ik uit op de pagina van een categorie artikelen. Ik wil juist uitkomen op de hoofdpagina van de webshop met het productenmenu aan de linkerkant. Ik snap niet hoe ik dit moet doen, ik denk dat ik de link Verder Winkelen moet wijzigen in een VM-bestand?!
Discussie gesloten.
  • michael
  • michael's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Add to cart redirect

28 aug 2012 09:51
#4
Kan het mis hebben, maar vermoed dat dit komt doordat je geen menu-item Virtuemart Standaard Layout hebt ingesteld voor je shop homepage.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37148

Add to cart redirect

28 aug 2012 12:35
#5
Het menu-item is wel degelijk gekoppeld aan VM Standard Layout. Overigens had ik dit item add to cart redirect genoemd, omdat bij het weergeven van de winkelwagen hetzelfde gebeurt: alle gegevens van de winkelwagen zijn te zien maar het productenmenu is verdwenen.
Discussie gesloten.
  • michael
  • michael's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Add to cart redirect

28 aug 2012 12:50
#6
Toch vermoed ik dat het hem daar ergens in zit. Dit zou ook niet mogelijk moeten zijn. Je zou hier de inhoud van de categorie rackets moeten zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37148

Add to cart redirect

28 aug 2012 13:06
#7
Ik heb het 3x gecontroleerd en het menu-item Webshop staat gewoon gekoppeld aan VM Standaard Layout. Wat ik heb uitgeschakeld, is het weergeven van de categorieën op de VM-startpagina, omdat ik dat lelijk vind. Ik wil wat betreft categorieën uitsluitend met het menu werken (dat overigens niet de VM-category module is maar de Phoca VM-category module).
Wat ik ooit begreep, is dat de link Verder Winkelen verwijst naar de laatstbezochte categorie. Zou ik die link niet gewoon moeten wijzigen in een VM-bestand, zodat de link verwijst naar de startpagina van VM?
Discussie gesloten.
  • michael
  • michael's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.815 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie