Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Verschillend aantal sub-categorieën per rij per categorie

Verschillend aantal sub-categorieën per rij per categorie

22 apr 2012 22:28
#1
Goedenavond allemaal,

Ik ben vrij nieuw met het hele Joomla/Virtuemart gebeuren en ik heb een vraag omtrent de subcategorieën per categorie.
Op dit moment heb ik VirtueMart 2.0.4 geïnstalleerd en werkt alles gewoon goed.
Nu wil ik twee top level categorieën hebben, met in beide drie subcategorieën. Op de pagina met de twee top level categorieën, wil ik ook maar twee categorieën per rij (dit kan ik natuurlijk doen met de optie default categories per row). Echter wil ik in een top level categorie ook maar drie subcategorieën op één rij. Echter omdat de default categories per row op twee staat, gebeurd dit natuurlijk voor alle categorieën in het algemeen.

Hoe zou ik dit moeten oplossen?

Met vriendelijke groet,

Michel
Discussie gesloten.
  • eliminetor
  • eliminetor's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Verschillend aantal sub-categorieën per rij per categorie

23 apr 2012 15:35
#2
Hallo allemaal!

Het is me gelukt! Na lekker een tijdje zelf klooien en oefenen (waarvan men natuurlijk het meeste leert) is het me gelukt.