Hallo,
Binnen een korte tijd meerdere meldingen van klanten, dat ze niet kunnen bestellen.
Het lukt niet om producten in het winkelwagentje te zetten.
We lopen al een tijdje tegen dit probleem aan. Gelukkig trof ik een klant die behulpzaam was.
Het probleem blijkt te zitten in de pop-up en doet zich voor op een apple device in samenwerking met chrome.
Voor de duidelijkheid, er zijn heel veel klanten die geen problemen ondervinden met de pop-up, maar een aantal wel.
Zoals aangegeven in een ander draadje die in dit forum loopt, is het probleem opgelost als je de functie in virtuemart Toon pop-up bij 'Toevoegen aan winkelwagen' uitzet, maar echt mooi vind ik het niet.
Om eerlijk te zijn is het irritant dat je steeds weer naar de winkelwagen wordt gestuurd.
Zou het kunnen zijn dat deze problemen ontstaan als de klant een pop-up blokker heeft?
Wie weet eventueel een oplossing?
Mijn dank.
Edit Jelle: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 04 mrt 2017 10:47 door
Jelle.
Discussie gesloten.