Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Uitleg over Ideal en Virtuemart

Uitleg over Ideal en Virtuemart

11 jul 2012 10:52
#1
Hallo allen,

Ik ben me al een poosje aan het verdiepen in Virtuemart, echter zonder Ideal, paypal e.d.
Ik heb zelf een shop gemaakt en deze werkt als catalogus dus direct bestellen (kan) nog niet. Natuurlijk zou het via bankoverschrijvng kunnen maar dat wil ik niet. Overigens gebruik ik de laatste versies van Joomla en Virtuemart

Ideal;

Ik heb al uren zitten zoeken naar wat er op het gebied van Virtuemart en Ideal te verkrijgen is. Ik verschillende aanbieders voorbij komen; Mollie, CCdeals, Paynl enz......maar nu verder? De een praat over betalen per artikel en bij een ander moet je een abonnement afsluiten, ik zie door de bomen het bos niet meer....

Als je een shop hebt waar je niet veel spullen verkoop lijkt me het logisch om per product te betalen, je hebt dan minder kosten.

Wie heeft er een duidelijke uitleg over dit soort zaken??

Greetz

ratar
Discussie gesloten.
  • Ratar
  • Ratar's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 284

Uitleg over Ideal en Virtuemart

11 jul 2012 10:59
#2
Hallo Ratar,

Ik denk dat je een aantal dingen door elkaar aan het gooien bent. Je hebt de betaal methode en de betalingsprovider. Betaalmethodes zijn:

iDEAL
Bankoverschrijving
PayPal
mrCash (België)

Betalingsproviders zijn:
Banken
PayPal
Mollie
Ogone
en zo voort

Als je nu betalingen via je webwinkel af wilt handelen dan zul je moeten bedenken met welke je het meeste succes denkt te hebben bij je klanten en welke je bedrijfseconomisch past.

Op dit te bepalen zul je huiswerk moeten doen.

Als je weinig betalingen verwacht kan het zinvol zijn om Mollie of Ogone te gebruiken. Heb je veel betalingen dan is het handiger om directe afspraken te hebben met de banken en PayPal.
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Uitleg over Ideal en Virtuemart

11 jul 2012 19:47
#3
Hoi Otto,

Op zich haal ik niet alles door elkaar, jij zet het er net ff wat beter in!!

Maar bedankt voor de tips, ik heb me aangemeld bij Mollie en Paynl en ga daaruit mijn keuze maken....

greetz

ratar
Discussie gesloten.
  • Ratar
  • Ratar's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 284
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.798 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie