Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

Contact formulier plugin

Contact formulier plugin

06 dec 2012 12:30
#1
Wie kan mij helpen.

Enige tijd geleden verscheen een artikel over een contactformulier plugin voor het uitbreiden van het standaard contactformulier van Joomla 2.5 met extra velden. Het artikel was geschreven door Ellen Waring, geen onbekende in de Joomla wereld. Het artikel is te vinden op: officialjoomlabook.com/making-a-form-plugin . Ik heb geprobeerd contact te leggen met Ellen Waring, echter zonder succes.

De plugin heb ik samengesteld op basis van dit artikel en bij dit item ingesloten.
De plugin wordt netjes geïnstalleerd, echter de plugin werkt niet helemaal. Het formulier wordt uitgebreid met nieuwe velden, die in xml formbestanden van de plugin aanwezig zijn en ook worden de extra velden op het formulier op de website getoond via de template override (zit niet in de plugin).

Echter de extra velden worden niet meegezonden met het e-mail formulier. Ik ben geen programmeur en heb nauwelijks kennis van PHP. Wie kan mij helpen om deze (nog niet bestaande) plugin operationeel te krijgen.

Ik weet dat er veel extensies zijn voor contactformulieren, echter dat is niet wat ik zoek.

Alvast bedankt voor de inspanning.

Rob van Oudheusden,
Joomla CSS.

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • cvoudheusden
  • cvoudheusden's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Contact formulier plugin

06 dec 2012 12:41
#2
Hallo Rob,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Misschien hier eens kijken?

Je geeft aan dat je geen programmeur bent en nauwelijks verstand hebt van PHP. Ik snap niet echt waarom je dat geen gebruik wilt maken van een formulierextensie. Maar dat terzijde.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37124
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.770 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie