Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Menu probleem op mobile devices

Menu probleem op mobile devices

29 sep 2015 10:13
#1
Ik heb een verticaal menu op www.josefinewijnhoven.nl . In elke pc browser werkt het menu prima. Op mobile devices echter laten de 1e 5 items alleen de home url zien. Vanaf item 6 volgt ook het 2e deel van de url en wordt het artikel getoond. Heb alles al geprobeerd. Volgorde veranderen, items toevoegen, verwijderen echter zonder enig resultaat. De bovenste 5 items reageren anders dan de items vanaf positie 6.........Ben benieuwd of iemand weet in welke instelling iets niet goed staat.
Discussie gesloten.
  • Tonbas
  • Tonbas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Menu probleem op mobile devices

29 sep 2015 10:21 - 29 sep 2015 10:31
#2
Hallo Tonbas,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Niet zeker, maar ik denk dat je menu-item Multimedia dwars ligt omdat dat van het type Scheidingsteken is. Dan kan je even controleren door daar tijdelijk even een link naar een enkel artikel van te maken.
Mogelijk ook op te lossen door er een menu-item van het type URL van te maken en dan bij link een # in te vullen, maar dat weet ik niet zeker.

Edit: bij nader inzien is dit niet het probleem. Je hebt een custom html module in je header staan met een lege afbeelding die over je menu valt bij responsive weergave. Zo ver ik kan zien dient die afbeelding/module geen enkel doel.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 29 sep 2015 10:31 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Menu probleem op mobile devices

29 sep 2015 15:01
#3
Hallo Astrid,

Bedankt voor je snelle reactie. Helaas heeft het niet geholpen. Ik heb de multimedia menukeuze uitgezet maar de niet verschijnende pagina's schuiven alleen een plaats op. De bovenste 5 in het menu geven alleen de homepage. Alle menu-items daaronder werken perfect. Bij wisselen van volgorde hetzelfde probleem. Ik heb geen enkel idee meer waar dit in zou kunnen zitten. In een gewone browser werkt alles prima. Zou het toch graag oplossen omdat mobiel nu een paar belangrijke items niet laden. Ik heb overigens hetzelfde probleem bij het horizontale menu..........
Discussie gesloten.
  • Tonbas
  • Tonbas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Menu probleem op mobile devices

29 sep 2015 15:03
#4
Hallo Astrid,
Ik zie nu pas het 2e deel van je reactie. Ik ga daar nog even mee aan de slag. Moet nog even uitzoeken waar ik dat kan verwijderen. Heel erg bedankt voor het meekijken. Groet Ton
Discussie gesloten.
  • Tonbas
  • Tonbas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Menu probleem op mobile devices

29 sep 2015 15:20
#5
Gevonden. Ik heb ooit een module aangemaakt genaamd "headerclick" met een leeg png bestand. Geen idee meer waarvoor ik dat gemaakt heb. Nu uitgezet en alles werk weer naar behoren. Keibedankt......Groet Ton
Discussie gesloten.
  • Tonbas
  • Tonbas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.164 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie