Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

API tussen Joomla en Otys

API tussen Joomla en Otys

04 mrt 2015 16:56
#1
Hallo,

Momenteel ben ik bezig met het ontwikkelen van een nieuwe website.
Ik wil hier graag Joomla voor gaan gebruiken, maar een voorwaarde is wel dat ik door middel van een API een koppeling kan maken tussen Joomla en Otys. Otys is een recruitment/ csm systeem.

Het is de bedoeling dat via een API automatisch alle kandidaten die reageren op de vacatures op website in dit systeem terecht komen. Ik neem aan dat dit zeker mogelijk is binnen Joomla. Ik kan echter weinig informatie hierover vinden.

Iemand die mij hier meer over kan vertellen of informatiebronnen voor mij heeft?

Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • Saaas
  • Saaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 8

API tussen Joomla en Otys

26 mrt 2015 17:49
#2
Hoi,

Ik kan helemaal geen informatie vinden over Otys icm een Joomla website, dus over enige koppeling zou ik niets durven zeggen. Lees ik het verkeerd dat ik hier uit opmaak dat Otys beschikt over een API, en dat je deze binnen Joomla zou willen gebruiken? In veel gevallen is een API redelijk gedocumenteerd, en zijn er dan vaak voorbeelden beschikbaar. In zo een geval zou je bijvoorbeeld eerst het een en ander kunnen proberen te maken dmv de voorbeelden, en een van de extensies op deze pagina om zo even PHP te integreren.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.861 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie