Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Thumbnails zeer klein na verandering template

Thumbnails zeer klein na verandering template

12 jan 2017 09:22
#1
Hi, ik heb weer eens iets... en ik kom er niet uit; ik heb een webshop draaiend op Virtuemart 2 in combinatie met Joomla 2.5. Alles wel en draait perfect, maar nu worden standaard alle producten die in in Virtuemart heb onder de introductietekst geplaatst. Aangezien ik een aardige lap tekst op iedere pagina heb staan de producten erg ver onderaan waardoor ik klanten mogelijk mis loop.

Nuwel; ik ben erachter gekomen dat het mogelijk is een customized template aan te maken en heb daarin de boel omgedraaid door eerst de producten weer te geven, en dan de tekst. Maar het vreemde is dat alle thumbnails van mijn producten nu ineens heel erg klein zijn geworden. Is dat normaal, moet ik de thumbnails opnieuw instellen ofzo? Heeft iemand ervaring hier mee of tips?
  • Ties79
  • Ties79's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 90

Thumbnails zeer klein na verandering template

12 jan 2017 09:38
#2
Ik vraag me af of een "customized template" (of bedoel je een override?) de oplossing is voor je probleem, maar je kunt altijd controleren of de afmetingen van je thumbnails nog goed ingesteld staan in de VM configuratie en als ze dan niet volgens die instellingen worden weergegeven, dan kan je altijd proberen of het helpt als je ze opnieuw opbouwt.

:off:
Joomla 2.5 is al een behoorlijke tijd end-of-life, dus ik raad je aan om plannen te gaan maken voor een upgrade naar Joomla 3!
:back:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115

Thumbnails zeer klein na verandering template

12 jan 2017 10:42
#3
Hi Astrid, dank je voor je reactie. Tja overstappen naar J3 is voor mij een ware ramp met meer dan 1000 producten en plugins / modules.... Het heeft mij meer dan een jaar gekost om op te bouwen maar overzetten is geen optie... dat even ter zijde ;-)

Het gaat inderdaad om een override. Ze worden dan ineens verkleind terwijl ik alleen de positionering van de productcategorie tekst naar de onderkant van de pagina verplaats ipv boven. Is daar dan een andere manier voor, en hoe bouw je de thumbs opnieuw op?
  • Ties79
  • Ties79's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 90

Thumbnails zeer klein na verandering template

12 jan 2017 11:58
#4
Kijk hier maar even.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.791 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie