Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Fout na inloggen

Fout na inloggen

10 jan 2015 16:53
#1
Hoi Allemaal,
Heb onlangs een site geupdated naar joomla 2.3.6 en hierin VM geïnstalleerd. versie 3.0.2
site is: www.aksamedical.net/nl-NL/winkelwagen
De template is van Artisteer met de laatste versie gemaakt en zo weggeschreven dat deze geschikt is voor joomla 3,,,,,

Maar als ik via VM klanten in wil laten loggen krijg ik deze melding, die overigens zeer slecht leesbaar is doordat die gedeeltelijk over en onder de menu's valt.

"Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /var/www/clients/client11/web14/web/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default.php on line 35 Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /var/www/clients/client11/web14/web/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default_component.php on line 32
Homepage
Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /var/www/clients/client11/web14/web/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default.php on line 35 Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /var/www/clients/client11/web14/web/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default_component.php on line 32
Contactinformation
Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /var/www/clients/client11/web14/web/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default.php on line 35 Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /var/www/clients/client11/web14/web/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default_component.php on line 32
Jobs/Career
Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /var/www/clients/client11/web14/web/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default.php on line 35"


Ik denk dat er dus een fout zit in die template, maar wat moet ik dan op die regel 32 en 35 veranderen?
Kan iemand mij hier een hint geven?
Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 128

Fout na inloggen

10 jan 2015 17:31
#2
Lijkt me een fout in de menu-module van Artisteer. Zet die override eens uit door
Code:
/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu/default.php
te hernoemen naar
Code:
/templates/aksa2voorvm/html/mod_menu_artisteer/default.php
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37137

Fout na inloggen

10 jan 2015 19:07
#3
Hoi Astrid,
Dank voor je reactie.
Maar waar staat die overide dan?
Dat menu wordt gewoon aangeroepen via een standaard menumodule, die heeft overigens wel een suffix,,, art-vmenu
Die ga ik even uit zetten, maar ondanks dat ik het topmenu gedeactiveerd had bleef de foutmelding komen.
Hans
Discussie gesloten.
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 128

Fout na inloggen

11 jan 2015 13:18
#4
Hoi Astrid,

Ben nu terug gegaan naar 1 template ( aksa2 ) en even geprobeerd door die map in templates te veranderen naar jou eerder geschreven tip.
Helaas, ik doe iets fout of ik begrijp je niet goed. Ik zie geen overides waar kan ik die vinden?
Hans
Discussie gesloten.
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 128

Fout na inloggen

11 jan 2015 14:05
#5
Dan gaat het niet werken als je in de niet gebruikte template de override buiten spel zet natuurlijk. Dat moet je dan ook in de map aksa2 doen!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37137

Fout na inloggen

11 jan 2015 14:23
#6
Snap er niets meer van,, wat bedoel je precies met die overide?
Discussie gesloten.
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 128

Fout na inloggen

11 jan 2015 20:45
#7
Hoi iedereen,

De oplossing die Astrid bood, geeft geen soelaas. Waarschijnlijk doe ik iets niet goed of ik begrijp niet goed wat de bedoeling is.
Ik heb me nu beperkt tot 1 template (aksa2) en deze is gemaakt in artisteer.
Als ik de voorgestelde oplossing,,,, de map in deze template hernoem naar mod_menu_artisteer, ben ik de complete layout van de menu's kwijt en blijf foutmeldingen krijgen.
Houd ik de naam gewoon mod_menu dan blijkt bovengenoemde fouten weer te geven. Echter als ik een tweede keer inlog gaat het dan wel goed.

Twee keer inloggen hoeft bij de normale inlogprocedure niet, zowel in de standaard module als in de module voor CB.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Discussie gesloten.
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 128

Fout na inloggen

11 jan 2015 21:03
#8
Waarvoor gebruik je Community Builder? Weet niet of dat iets met de foutmeldingen te maken heeft, maar ik mis de logica.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37137

Fout na inloggen

11 jan 2015 21:46
#9
Ik gebruik CB omdat ik in het verleden altijd tegen problemen aanliep met de standaardgebruikers mogelijkheden van joomla zoals zelf velden maken etc etc. Ik dacht dat dit nodig was omdat er nogal geregistreerd gaat worden op die site.
Maar het is het overdenken waard om CB te verwijderen. Hoewel ik het wel geprobeerd heb met de loginmodule van cb uit te schakelen en te werken met de standaard loginmodule van joomla.
Ik vind het erg vreemd.
Heb straks geprobeerd om alles via Beezz2 te laten zien en toen kwam ik er achter dat ik twee maal moest inloggen. Kreeg overigens toen geen foutmeldingen. Dus of de template of cb??????
Ik denk er even over na.
Discussie gesloten.
  • vzodjoomla
  • vzodjoomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 128
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.802 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie