Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Horme2 template

Horme2 template

02 jan 2015 16:31
#1
IK wil op mijn webshop www.jewelforlife.nl het template horme2 als standaard zetten, ik heb hem gedownload van virtuemarttemplates.eu en de demo staat hier demos.virtuemarttemplates.eu/#horme . Nu heb ik wat geexperimenteerd maar krijg bepaalde dingen niet veranderd of ingevoerd.

Zo wil ik de slideshow met een aantal foto's doen maar weet niet in welke map ik die bestanden moet zetten. Ook weet ik niet waar ik de tekst helemaal onderaan kan veranderen, www.virtuem....eu en in this demo template .......

Ik heb nu nog de beez2 template op mijn site omdat het er niet uitziet zonder dat ik alles goed heb gezet.

Kan iemand me helpen
Discussie gesloten.
  • hkraft
  • hkraft's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 261

Horme2 template

02 jan 2015 16:55
#2
De foto's van de slider staan rechtstreeks in de map /images (in de demo tenminste). En de tekst onderaan is zo te zien een aangepaste html module, dus die zou je kunnen verwijderen/aan kunnen passen bij modulebeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119

Horme2 template

04 jan 2015 22:25
#3
Ik heb het template ingevoegd en ben best tevreden, maar er is 1 ding wat ik niet snap en niet krijg verandert. Ik heb op de site waar ik de template heb gedownload een beschrijving gevonden maar ondanks dat lukt het me niet om de slideshow op elke pagina te krijgen. Ik heb 3 modules gemaakt html en positie slide gezet zoals uitgelegd. Op de home pagina werkt de slideshow prima maar op alle andere pagina's komt ie niet, ondanks dat ik in alle 3 de modules heb aangegeven dat de slideshow op alle pagina's moet worden getoond. Wat doe ik verkeerd of werkt de slideshow alleen op de home pagina ??????
Discussie gesloten.
  • hkraft
  • hkraft's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 261
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.058 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie