Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Verticaal hoofditem menu laat artikel niet zien op mobiel

Verticaal hoofditem menu laat artikel niet zien op mobiel

08 nov 2014 17:11
#1
Ik heb binnen Artisteer het vertical menu -> Levels to "Pop up hover" ingesteld daar ik deze layout op desktops and laptops wil.
Als ik nu de Joomla template genereer hiermee dan werkt pop up hover verticaal menu goed op desktops and laptops.

Op de mobiele telefoons en tablets krijg ik een ander verticaal menu te zien namelijk het verticaal menu Levels to "Expand with reload". Dit vind ik op zich geen probleem omdat dit verticaal menu zo beter past.
ECHTER:
Als ik op een hoofditem in het verticaal menu klik dan wordt mijn artikel dat ik eronder heb zitten niet getoond. Dit wil ik wel. Het verticaal menu toont bij klikken de subitems (dit werkt wel en dat moet ook zo).

Kan ik dit oplossen door in de file script.responsive.js code aan te passen? Welke code?

OF

Kan ik binnen Artisteer eenzelfde template maken met vertical menu -> Levels to "Expand with reload" en na genereren van een Joomla template de file script.responsive.js kopieren naar de gegenereerde template vertical menu -> Levels to "Pop up hover" om bovenstaand probleem op te lossen?
De gegenereerde template vertical menu -> Levels to "Expand with reload" werkt functioneel wel goed op mobiele telefoons en tablets - het hoofditem laat nu wel het bijbehorende artikel zien.

Wie kan me verder helpen? Ik heb dringend een oplossing nodig.

Dank je.

Samenvatting:
Op desktops en laptops: Vertical menu -> Levels to "Pop up hover" en op mobiele telefoons en tablets: vertical menu -> Levels to "Expand with reload" functionaliteit gewenst waarbij klik op hoofditem het hoofditem artikel getoond moet worden (url actief) en de subitems getoond moeten worden.
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
Discussie gesloten.
  • lili
  • lili's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.265 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie