Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Koptitels speciale artikelen

Koptitels speciale artikelen

19 mrt 2013 20:02 - 19 mrt 2013 20:57
#1
Hallo iedereen, ik val maar meteen in huis met mijn vragen.

Ik heb onlangs een website gemaakt in joomla, deze staat middels ook online
> Label Bees <-- maar ik loop tegen iets aan waar ik zo snel de oplossing niet voor heb.

Het is namelijk zo dat de titels van de speciale artikelen op de homepagina gewoon getoond worden, ondanks dat ik dit bij de instellingen uit heb gezet.. Weet iemand misschien raad?

Zou het aan de database kunnen liggen? want toen ik met de site bezig was zat er oorspronkelijk onder de knop "collecties" een dropdown menu, maar om de een of andere reden kwam deze er foeilelijk uit te zien en bovendien stonden de dropdown gedeeltes niet synchroon met de hoofd menuartikelen waardoor de submenu's niet bereikbaar waren (heb er verschillende types menu modules voor gebruikt)

Maar een alternatieve oplossing heeft dat opgelost blijven alleen de titels nog over....iemand??

[strike]
En nu ik er aan denk ik heb ook nog iets bizars met een vorige website (ook joomla)[/strike]

[strike]Ik kan de website niet meer bekijken ook niet vanuit de backend, ik kan nog wel gewoon inloggen op de backend maar hem bekijken gaat niet ik krijg dan "deze pagina is niet beschikbaar" google melding.

Ik heb ongetwijfeld een instelling veranderd op mijn laptop, maar heb geen flauw idee wat dat zou zijn dan. het is de enigste site die ik niet kan bekijken best frustrerend...heeft iemand al eens zoiets soortgelijks meegemaakt?? De site is trouwens Tarkila [/strike]
Laatst bewerkt 19 mrt 2013 20:57 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • francob
  • francob's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 19

Koptitels speciale artikelen

19 mrt 2013 20:56 - 19 mrt 2013 21:01
#2
Hallo,

Heb je het al geprobeerd in menubeheer?
Ga naar Menu's > Het menu waar de artikelen staan > Menu-items klik op het juiste item ( home? ) dan kan je rechts alles instellen.

Maak voor je andere vraag even een nieuwe topic aan zo houden we ons forum overzichtelijk en gaan we niet off-topic. ( 1 vraag per topic )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 19 mrt 2013 21:01 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.272 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie