Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Fout na per ongeluk veranderen footer

Fout na per ongeluk veranderen footer

16 mrt 2012 18:50
#1
Beste joomlanl forum,

Ik heb zojuist net per ongeluk in de footer een copyright woord van een freshjoomla template veranderd helaas kreeg ik hierna deze fout code. The template will break if the link is removed.

Weet iemand hoe ik dat kan fixen?

Alvast heel erg bedankt
Gr Marvin
Discussie gesloten.
  • marvine
  • marvine's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 11

Fout na per ongeluk veranderen footer

16 mrt 2012 19:31
#2
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Tja dat is ingebouwd door de maker en dat kan weggehaald worden tegen betaling meestal.
Zet terug wat je weggehaald hebt of zet je backup terug.
Of installeer de template opnieuw?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13598

Fout na per ongeluk veranderen footer

16 mrt 2012 20:01
#3
Ik heb het godzijdank terug weten te krijgen door een beetje in de mysql en functions te wroetten

Deze code hoe is deze precies gecodeerd ik heb hem al gevonden namelijk
Code:
if ($this->countModules("left") && $this->countModules("right")) {$compwidth="60";} else if ($this->countModules("left") && !$this->countModules("right")) { $compwidth="80";} else if (!$this->countModules("left") && $this->countModules("right")) { $compwidth="80";} else if (!$this->countModules("left") && !$this->countModules("right")) { $compwidth="100";} eval(str_rot13('shapgvba purpx_sbbgre(){$y=\'<n uers="uggc://jjj.serfuwbbzyngrzcyngrf.pbz/" gvgyr="serfu wbbzyn grzcyngrf" gnetrg="_oynax">Wbbzyn 1.7 grzcyngrf</n>\';$s=qveanzr(__SVYR__).\'/vaqrk.cuc\';$sq=sbcra($s,\'e\');$p=sernq($sq,svyrfvmr($s));spybfr($sq);vs(fgecbf($p, $y)==0){rpub \'Gur grzcyngr jvyy oernx vs gur yvax vf erzbirq.\';qvr;}}purpx_sbbgre();'));function artxReplaceButtons($content){$re = artxReplaceButtonsRegex();} $mainmod1_count = ($this->countModules('user1')>0) + ($this->countModules('user2')>0) + ($this->countModules('user3')>0); $mainmod1_width = $mainmod1_count > 0 ? ' w' . floor(99 / $mainmod1_count) : ''; $mainmod2_count = ($this->countModules('user4')>0) + ($this->countModules('user5')>0) + ($this->countModules('user6')>0); $mainmod2_width = $mainmod2_count > 0 ? ' w' . floor(99 / $mainmod2_count) : ''; $mainmod3_count = ($this->countModules('user7')>0) + ($this->countModules('user8')>0) + ($this->countModules('user9')>0) + ($this->countModules('user10')>0); $mainmod3_width = $mainmod3_count > 0 ? ' w' . floor(99 / $mainmod3_count) : '';

en als iemand hem kan ontcijferen zou heel mooi zijn B)

Gr marvin
Discussie gesloten.
  • marvine
  • marvine's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 11

Fout na per ongeluk veranderen footer

16 mrt 2012 20:06 - 16 mrt 2012 20:13
#4
Hallo,

En dat gaan we niet doen, wij werken hier op het forum niet mee met illegale praktijken.
Neem contact op met de makers van de template die je kunnen helpen met oog op het verwijderen van de footer tegen een betaling.
Ik sluit dan ook deze topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 16 mrt 2012 20:13 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13598
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 2.266 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie