Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

artikellijst met introtekst en foto

artikellijst met introtekst en foto

09 feb 2012 18:01 - 09 feb 2012 18:02
#1
Beste mensen,

Eenmaal aan de slag, blijkt er toch nog veel hangen gebleven van mijn kennis over Joomla.. :woohoo:
Momenteel ben ik bezig met een site, waarin ik een link heb gemaakt naar een categorielijst.
Als ik op het menu klik, verschijn er inderdaad een kale lijst met links naar het betreffende artikel. Tot zover is dat prima...
Eigenlijk zou ik echter in plaats van het voorbeeld, ook een gedeelte van de tekst willen laten verschijnen met eventueel een fotootje erbij.
Moet ik daarvoor een module/plugin downloaden en installeren(en zo ja welke -->liefst gratis) of is er iets te regelen in de instellingen dat dit gebeurd?

Bedankt alvast voor jullie hulp!


Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 09 feb 2012 18:02 door Peatsmoke.
Discussie gesloten.
  • Peatsmoke
  • Peatsmoke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 52

artikellijst met introtekst en foto

10 feb 2012 16:02
#2
Hallo,

Kijk hier eens tussen misschien staat daar een menu module die past bij jou vraag.
Let op de versie en lees de documentatie.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597

artikellijst met introtekst en foto

10 feb 2012 16:14
#3
Beste Jelle,

Wellicht schept de screenprint van het menu erbij enige verwarring...
Het menu is niet het probleem, daarover ben ik (voorlopig) tevreden, maar het gaat meer over de manier hoe de zaken onder "Titel" worden weergegeven. Nu staat er Canon EOS 600D en Canon EOS 1100D. Ik zou het leifts gewoon daar op die plek intro's willen hebben van de artikelen. Bijvoorbeeld met de foto die in het artikel staat en de eerste 50 woorden of zo.
Zelf vermoed ik dat ik de oplossing moet zoeken in het menu en daar bijvoorbeeld alle artikelen moet weergeven met een standaard 'lees meer'.
Ik kom er alleen niet helemaal uit...
De menulinks corresponderen met een aantal categorieën die ik gemaakt heb. Zo zou er bij de menuknop (niet zichtbaar op de screenprint)'Objectieven' alle artikelen moeten komen van de lenzen die ik daarin beschrijf...

Hoop dat ik nu iets duidelijker geweest ben, in ieder geval bedankt voor je reactie!

Grtz. Peatsmoke
Discussie gesloten.
  • Peatsmoke
  • Peatsmoke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 52

artikellijst met introtekst en foto

10 feb 2012 17:02
#4

Peatsmoke schreef : Beste Jelle,

Wellicht schept de screenprint van het menu erbij enige verwarring...
Het menu is niet het probleem, daarover ben ik (voorlopig) tevreden, maar het gaat meer over de manier hoe de zaken onder "Titel" worden weergegeven. Nu staat er Canon EOS 600D en Canon EOS 1100D. Ik zou het leifts gewoon daar op die plek intro's willen hebben van de artikelen. Bijvoorbeeld met de foto die in het artikel staat en de eerste 50 woorden of zo.
Zelf vermoed ik dat ik de oplossing moet zoeken in het menu en daar bijvoorbeeld alle artikelen moet weergeven met een standaard 'lees meer'.
Ik kom er alleen niet helemaal uit...
De menulinks corresponderen met een aantal categorieën die ik gemaakt heb. Zo zou er bij de menuknop (niet zichtbaar op de screenprint)'Objectieven' alle artikelen moeten komen van de lenzen die ik daarin beschrijf...

Hoop dat ik nu iets duidelijker geweest ben, in ieder geval bedankt voor je reactie!

Grtz. Peatsmoke


Ik geloof dat ik al een flinke stap verder ben... :)
Alleen moet ik nog wat kleine aanpassingen doen, maar dat komt (waarschijnlijk) wel goed...

Bedankt, wat mij betreft mag ie op slot!
Discussie gesloten.
  • Peatsmoke
  • Peatsmoke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 52

artikellijst met introtekst en foto

10 feb 2012 17:06
#5
Mooi dat het de goede kant op gaat.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.135 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie