Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Waarde toekennen aan veld van Breezing Forms

Waarde toekennen aan veld van Breezing Forms

10 mrt 2015 12:31 - 10 mrt 2015 12:33
#1
Op deze link is een formulier van Breezing Form actief.
Selecteer in het veld 'Verpakking' een verpakking waarbij 'Gekleurd' vermeld staat.
Hierdoor verschijnt er een nieuw veld waar de gewenste kleur ingegeven kan worden en tegelijk ook een button waarmee gekozen kan worden voor Kleurenwaaier. Door op de button van de kleurenwaaier te drukken wordt er een popup scherm getoond.
Selecteer hier 'Ral' kleurenwaaier.
Hierna verschijnen er enkele kleurvlakken.
De bedoeling is dat de klant een kleurvlak selecteert en dat de bijhorende waarde in het veld van BreezingForms ingevuld wordt.

Iemand een suggestie hoe ik hier aan begin.

De code van het scherm waarmee de kleurvlakken getoond worden, vindt U hierna.
Code:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN"> <HTML><HEAD> <TITLE>test</TITLE> </HEAD><BODY> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#CCCC99">Ral 1000</button> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#D2AA5A">Ral 1001</button> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#D0A818">Ral 1002</button> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#FFCC00">Ral 1003</button> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#E0B000">Ral 1004</button> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#C98721">Ral 1005</button> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#E3A729">Ral 1006</button> <button type="button" style="height:100px; width:100px; background-color:#DD9F23">Ral 1007</button> </BODY></HTML>
Laatst bewerkt 10 mrt 2015 12:33 door Donamd.
Discussie gesloten.
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Waarde toekennen aan veld van Breezing Forms

10 mrt 2015 13:14
#2
Misschien een idee om deze plugin te gebruiken? Anders denk ik dat je echt je vraag bij Breezingforms moet stellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37130

Waarde toekennen aan veld van Breezing Forms

10 mrt 2015 20:43
#3
De voorgestelde plugin gaat volgens mij niet de oplossing bieden. Er gaan al snel een 1000-tal verschillende kleuren getoond worden. Dit verwacht ik met deze plugin niet haalbaar.

Om mijn uiteindelijke doelstelling te bekomen heb ik enkel de laatste schakel nog nodig om de waarde van een gekozen button in een custom veld van BreezingForms te krijgen.

Dus indien iemand een idee ... altijd welkom .
Discussie gesloten.
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.069 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie