Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

BreezingForms afhandeling Custom Button

BreezingForms afhandeling Custom Button

09 mrt 2015 19:36 - 10 mrt 2015 12:40
#1
Op deze pagina wordt een form gemaakt met BreezingForms.
Selecteer bij 'Verpakking' een verpakking waar 'Gekleurd' bij vermeld staat.
Hierdoor verschijnt er een extra veld waar de kleur ingegeven kan worden. Tegelijk verschijnt er een button met een Kleurenwaaier..
De bedoeling is als de gebruiker op deze button klikt dat er dan een lightbox geopend wordt.

Met een link op een andere pagina had ik hiervoor al wat getest. Met deze code krijg ik het gewenste resultaat.
Code:
<p><a class="modal" href="/test.shtml" rel="{handler: 'iframe', size: {x: 600, y: 300}}">Test</a></p>

Nu is het de bedoeling dat dit lukt vanuit BreezingForms met de actie als de gebruiker op deze button klikt.

Intussen heb ik bij de button van de Kleurenwaaier een actie toegevoegd uit de bibliotheek ff_showaction.
Nu ben ik aan het testen om de code van ff_showaction aan te passen en hier code toe te voegen om een popup scherm te openen. Dit lukt voorlopig nog niet.
Iemand een idee
Intussen is het gelukt met volgende code
Code:
function ff_showaction(element, action) { var x = (screen.height/2)-(350/2); var y = (screen.width/2)-(700/2); foobar = window.open ('/test.shtml', 'WindowName', 'left=' + y + ', top=' + x + ', height=350, width=700, toolbar=no, menubar=no, '); }
in de library aan te passen van ff_showaction.

Het is nog niet volledig wat ik tracht te bekomen, maar het kan er voorlopig wel mee door.
Indien iemand nog een suggestie heeft om een popup te maken zonder kaders mag men dit uiteraard steeds nog laten weten.
Dit geeft voor mij de voorkeur.

Verder is er nog een vraag voor de verdere afhandeling, maar hiervoor post ik een ander draadje.
Dit zou te ver afwijken van het oorspronkelijk beginpunt.
Kan iemand mij hiermee verder helpen ?

Edit Jelle.D: Ik heb je berichten samengevoegd, het forum is geen dagboek. ;)
Laatst bewerkt 10 mrt 2015 12:40 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.776 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie