Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Hikashop & Joomla 2.5.27

Hikashop & Joomla 2.5.27

23 feb 2015 23:02 - 23 feb 2015 23:06
#1
Technische informatie
-- url of the page with the problem -- : www.introsteinboden.de
-- HikaShop version -- : Starter: 2.3.5
-- Joomla version -- : 2.5.27
-- PHP version -- : 5.3.29
-- Browser(s) name and version -- : IE11, Chrome

Ik probeer voor ons Duitse filiaal een webshop te importeren wat al aardig gelukt is. Versie van Webshop is Hikashop Starter

Het enige probleem welke ik nu heb is dat er geen pagina komt wanneer de registratie voltooid is, momenteel verschijnt er een witte lege pagina maar word de registratie wel voltooid (zie bijlage voor de witte pagina)



Voor te testen en te zien wat het probleem is kun je naar: www.introsteinboden.de gaan en via Hauptmenu > Online bestellen gaan en een order plaatsen. Directe Link: www.introsteinboden.de/bestellen-sie-online.html

Als je dan iets besteld 'direct im Wahrenkorb' krijg je een pagina te zien om in te loggen, of te registreren. Zodra je registreert krijg je een blanco pagina te zien, MAAR word er toch een account aangemaakt. Ik heb contact gehad met de leverancier (Hikashop) maar die geeft aan dat het een Joomla aangelegenheid is. Nu heb ik al een 2 uur lopen zoeken en het e.e.a. getest maar het wil niet lukken, dus heb enige hulp en ervaring nodig van jullie.

Het antwoord van Hikashop:

"By default, system messages show up in the component area (main area, where i.e. the login fields are).

Since you don't have them turned off but they are still missing, you may check on this with your template provider and/or the person who built your site in the first place.

In any case, it's a problem with Joomla, and not one caused by, or related to, HikaShop"



Hopelijk kan iemand me helpen???

Gr. Intro

Edit Jelle.D: Ik heb het citaat tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 23 feb 2015 23:06 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • introvloer
  • introvloer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 25

Hikashop & Joomla 2.5.27

25 feb 2015 17:51
#2
Als ik dit zo bekijk, dan heb je een probleem met je template.
Daarin ontbreekt iets waardoor die systeemberichten niet worden getoond.
Kun je het eens testen met een ander template?
Als het daar wel werkt, weet je waardoor het komt.

En update svp zsm naar Joomla! 2.5.28, want je zit nu niet op de meest recente versie.
Verder is Joomla! 2.5 sinds december 2014 end-of-life. Ik raad je aan zsm een moment te plannen om je site te updaten naar Joomla! 3.x
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.872 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie