Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

doorplaatsen facebook

doorplaatsen facebook

12 nov 2014 14:23
#1
Ben niet helemaal zeker of het de juiste sub-rubriek is anders merk ik het wel in het verplaatsen van het onderwerp :-)

vanuit de content van de site www.ilovezuidoost.nl kan er doorgeplaatst worden op facebook en andere sociale media.
Nu lijkt het alsof er dan ad-random een plaatje bij wordt geplaatst, dat komt niet altijd goed uit kwa sfeer. (Zelfde geldt ook voor het doorplaatsen vanuit de andere, alleen dat is een andere module).

Kan dit op de een of andere manier ook gestuurd , meer gecontroleerd worden? Heb al wat gezocht maar kom er dus niet uit.

alvast dank
Hans
Discussie gesloten.
  • bijlmer
  • bijlmer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121

doorplaatsen facebook

12 nov 2014 14:39
#2
Welke module gebruik je voor facebook?

Ik gebruik Auto Facebook plugin ( extensions.joomla.org/extensions/social-...l-auto-publish/19292 ) en kan hierbij ook ingeven welke standaard afbeelding erbij gepost moet worden.
Discussie gesloten.
  • goofyboy
  • goofyboy's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 40

doorplaatsen facebook

12 nov 2014 15:52
#3
dank voor je antwoord , ik gebruik een plugin Facebook Article Bar, maar zal jouw suggestie eens bekijken, klinkt goed.
Discussie gesloten.
  • bijlmer
  • bijlmer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.302 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie