Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Jsecure en SSL gaat niet samen?

Jsecure en SSL gaat niet samen?

05 mei 2013 22:00
#1
Wij hebben Jsecure geïnstalleerd op een website met SSL-certificaat en op het eerste gezicht leek alles goed te gaan. Nu wordt de website niet meer getoond en kunnen we niet inloggen op administratordeel en FTP geeft fatale fout !!! Via database getracht JSecure te unpublishen/unablen, dat was een tip die we in een ander forum vonden, maar so far geen succes. Ik heb te weinig/geen kennis van databases, MySQL etc. om verder iets te kunnen proberen.

Iemand enig idee wat er gebeurd is, maar vooral wat we nu kunnen doen om de site weer live te krijgen en in te kunnen loggen ?????

Bij voorbaat dank !!!
Discussie gesloten.
  • LucyG
  • LucyG's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Jsecure en SSL gaat niet samen?

05 mei 2013 22:06
#2
Vraag me niet hoe, maar ineens werkt alles nu weer wel. Toch heb ik vraagtekens bij de combinatie van Jsecure en SSL ... maar die hoeven jullie niet weg te nemen. Opgelost dus ... hoop ik!
Discussie gesloten.
  • LucyG
  • LucyG's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.853 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie