Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

goede mp3speler mp3 spelerlijst

goede mp3speler mp3 spelerlijst

06 jan 2013 23:31
#1
Hi,
Wat is nu echt een goede mp3speler / mp3 speler-lijst? Hoe kun je eenvoudig en zonder beperkingen geluidsbestanden uploaden en beheren? Heb al aardig wat plug ins en modules geprobeerd (Easy mp3 / SuperJoom / JW Player, etc) maar alles is te ingewikkeld of te simpel.
Wie heeft goede ervaringen en goede tips?
Wouter
Discussie gesloten.
  • Wouter
  • Wouter's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20

goede mp3speler mp3 spelerlijst

07 jan 2013 10:15 - 07 jan 2013 10:15
#2
Hallo Wouter,

Wat wil je exact realiseren? Welke functionaliteit heb je nodig?
Wees je er overigens wel van bewust dat je als je muziek op je site aanbiedt, dat je met Buma-Stemra en rechten te maken krijgt.
Laatst bewerkt 07 jan 2013 10:15 door Otto.
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

goede mp3speler mp3 spelerlijst

08 jan 2013 03:42 - 29 dec 2013 17:11
#3
Beste Otto,
Functionaliteit: het afspelen van mp3 lijsten met gegevens over wat er wordt gespeeld en wie er speelt. Ook met de mogelijkheid om een afbeelding (png/jpeg)te kunnen invoegen. Geen problemen met autostart of alles door elkaar heen kunnen starten: dus autostop bij aanklikken van een volgend nummer.

Heb al een aantal, ook betaalde spelers geprobeerd maar vind met name het beheer lastig. Vaak moet via ftp van alles worden ingesteld in de map https en/of mappen worden aangemaakt en vervolgens via de backend in de module van alles worden ingesteld zodat de speler de mappen vindt. Simpel uploaden via mediabeheer zou mooi zijn maar daar krijg ik dan weer de melding dat het bestand (de mp3 die op mijn harde schijf staat) te groot is. Ga ik kijken dan is het bestand bijvoorbeeld 12 mb terwijl ik het filter op 20 mb heb staan.

Ik werk nu met een html5 player van SuperJoom. Het support team zegt dat het aan mijn provider ligt als ik ergens niet uit komt hetgeen niet klopt.

JW PLayer is een hele mooie maar is mij te ingewikkeld want je moet instellingen in de css codes veranderen en daar durf ik me niet aan te wagen.

Van het bestaan van Buma ben ik op de hoogte. Het gaan met name om origineel materiaal.

Graag tips en voorbeelden van goede, mooie, eenvoudig te bedienen mp3 spelers!
Alvast dank voor de moeite.
Wouter






[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
Laatst bewerkt 29 dec 2013 17:11 door WoodyF4u.
Discussie gesloten.
  • Wouter
  • Wouter's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.587 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie