Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Akeeba backup werkt niet

Akeeba backup werkt niet

20 feb 2015 18:04
#1
Op mijn localhost maak ik een website van deze maak ik een backup met akeeba en verhuist deze dan naar de server. Gaat prima. Maar nu heb ik een backup gemaakt op de server (live) en deze wil terug zetten op mijn locahost. Maar dit keer lukt het mij niet. Normaal gesproken moet ik de naam en het wachtwoord van de database invullen, maar dit scherm verschijnt helemaal niet. Ik krijg gelijk de melding dat de database niet is gevonden. Via mij verkenner zie ik wel alle bestanden. Het betreft www.colorsathomelassooy.nl . Alle andere site heb ik dit probleem niet.
Discussie gesloten.
  • Drees
  • Drees's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 157

Akeeba backup werkt niet

20 feb 2015 18:47
#2
Hij doet het weer. :woohoo: Ik heb een oudere versie van Akeeba geinstalaleerd. Deze was oud maar vertrouwd en werkte zoals ik gewent was. Ik denk een combinatie van Kickstart en de juiste versie Akeeba.
Discussie gesloten.
  • Drees
  • Drees's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 157
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.216 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie