Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

in loggen van 1.5 naar 2.5

in loggen van 1.5 naar 2.5

14 dec 2012 23:16
#1
Hallo

ik ben al van af het beging met joomla 1.5 bezig het bevalt mijn goed. nu las ik dat joomla 1.5 er mee stopt.nu wil ik mijn website van 1.5 naar 2.5 verhuizen.hoe kan dat doen dat ik ook mijn iedereen weer kan in loggen met de zelfde gebruikernaam en wachtwoord. welke sofware kan ik daar voor gaan gebruiken????


Groetjes Ate
Discussie gesloten.
  • pelleboer
  • pelleboer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

in loggen van 1.5 naar 2.5

15 dec 2012 08:24
#2
Hallo Ate,

Als je van Joomla 1.5 naar Joomla 2.5 wilt migreren, dan kun je dat met de extensie Jupgrade doen.
Er zal echter ook nog best wel wat werk handmatig verzet moeten worden. Hieronder valt o.a. je template aanpassen. Je kunt natuurlijk ook een nieuw voor Joomla 2.5 geschikt template zoeken.

Gebruik de zoekfunctie van dit forum Google om te zoeken en je vindt meer dan voldoende onderwerpen hierover om je verder te helpen.
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.303 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie