Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Voor het publiceren van je eigen Joomla! website gelden een aantal regels.
  1. Je website moet gebouwd zijn in Joomla!
  2. De volledige url dient als onderwerp te worden gebruikt.
  3. De website moet af zijn, niet in aanbouw en actief zijn.
  4. Vermeld verder de volgende gegevens in het topic:
  • Een klikbare url naar de website.
  • De gebruikte versie van Joomla!
  • Alle gebruikte extensies.
Let op: Als je een vraag hebt naar aanleiding van een gegeven suggestie, maak hiervoor dan een nieuw draadje aan. Dit forum is niet bedoeld voor het stellen van vragen!

http://www.showcorpsenaxel.org

http://www.showcorpsenaxel.org

23 feb 2012 20:48 - 23 feb 2012 20:49
#1
Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik mijn joomla website online, nu alles een beetje werkt wil ik jullie graag om jullie mening vragen.

1 Je website moet gebouwd zijn in Joomla!
Check
2 De volledige url dient als onderwerp te worden gebruikt.
Check! www.showcorpsenaxel.org
3 De website moet af zijn, niet in aanbouw en actief zijn.
Check, Check Dubbelcheck
4 Vermeld verder de volgende gegevens in het topic:
- Een klikbare url naar de website.
www.showcorpsenaxel.org
- De gebruikte versie van Joomla!
Voor zolang het duurt: Joomla 2.5.1
- Alle gebruikte extensies.
Sommige extensies zijn alleen voor leden dus die kunnen jullie niet zien...
Naast de Standaard Extensies:
Eventlist, Kunena Forum (niet zichtbaar), Phoca Download (niet zichtbaar), Phoca Gallery, Easybook Reloaded
Groet,
Sander
Laatst bewerkt 23 feb 2012 20:49 door Sander.
Discussie gesloten.
  • Sander
  • Sander's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 88

http://www.showcorpsenaxel.org

24 feb 2012 02:37
#2
Hallo Sander,

Om door te verwijzen naar drie andere website's zou ik persoonlijk niet opteren voor een CMS zoals Joomla!. Het is een statische pagina waar waarschijnlijk niet veel aan veranderd zal worden. Persoonlijk zou ik gewoon een mooie html pagina maken welke eerst en vooral veel minder belastend zal zijn voor je webserver, minder opslag zal vergen maar ook geen risico tot hacking. Verder hoef je dan niet te updaten, die tijd besteed je dan beter aan het drinken van een zalig biertje ;-)

Als je toch vastbesloten bent bij Joomla! te blijven voor deze statische pagina zou ik opteren voor een heel erg simpele template.
Met vriendelijke groet,
Shaun Janssens
Discussie gesloten.

http://www.showcorpsenaxel.org

24 feb 2012 10:04
#3
Ziet er overzichtelijk uit. Wat ik heel jammer vind is de keuze voor je navigatie op de pagina Algemeen. Zou volgens mij veel mooier zijn met een menu links of rechts.
Persoonlijk ben ik geen fan van een vet lettertype voor bodytekst, maar dat is ook een kwestie van smaak.

Maar gezien de korte tijd die je hieraan gewerkt hebt een hele prestatie :P

En: geweldig hoe je je gegevens hierboven presenteert!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37150

http://www.showcorpsenaxel.org

24 feb 2012 12:42 - 24 feb 2012 12:43
#4
Mijn website is dan wel af maar toch een groeiproject.
Een die altijd zal blijven veranderen, want al doende leert men!
Daarom waardeer ik jullie tips ook zeer.

shaunjanssens schreef : Hallo Sander,

Om door te verwijzen naar drie andere website's zou ik persoonlijk niet opteren voor een CMS zoals Joomla!. Het is een statische pagina waar waarschijnlijk niet veel aan veranderd zal worden. Persoonlijk zou ik gewoon een mooie html pagina maken welke eerst en vooral veel minder belastend zal zijn voor je webserver, minder opslag zal vergen maar ook geen risico tot hacking. Verder hoef je dan niet te updaten, die tijd besteed je dan beter aan het drinken van een zalig biertje ;-)

Als je toch vastbesloten bent bij Joomla! te blijven voor deze statische pagina zou ik opteren voor een heel erg simpele template.


Voor de belasting van de server en een gelikte uitstraling wil ik best kijken naar een html pagina, maar achter deze homepage zit ook nog een 'leden omgeving' dus het blijft altijd een site.
Ik zal in de komende weken eens kijken of ik iets kan met je idee.

Astrid schreef : Ziet er overzichtelijk uit. Wat ik heel jammer vind is de keuze voor je navigatie op de pagina Algemeen. Zou volgens mij veel mooier zijn met een menu links of rechts.
Persoonlijk ben ik geen fan van een vet lettertype voor bodytekst, maar dat is ook een kwestie van smaak.

Maar gezien de korte tijd die je hieraan gewerkt hebt een hele prestatie :P

En: geweldig hoe je je gegevens hierboven presenteert!


Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
zal er eens een discussie over starten onder de leden wat zij liever zien.
vet of gewoon een standaard dikte.

De algemeen navigatie is zeker iets waar nog naar gekeken moet worden, maar ik ben helemaal vergeten dat er ook een menu links of rechts kan!
Wilde het eerst op middenboven zetten maar dan kwamen de menu items allemaal onder elkaar.
Ben blij dat je het in ieder geval wel overzichtelijk vind, want dat was ook het doel.
Je kunt de oude website nu niet meer zien, maar die was gewoon echt aan vervanging toe.

Ben blij dat jullie het waarderen dat ik als er lijstjes staan die lijstjes altijd even afwerk, want daar zit ook tijd in :D
Groet,
Sander
Laatst bewerkt 24 feb 2012 12:43 door Sander.
Discussie gesloten.
  • Sander
  • Sander's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 88

http://www.showcorpsenaxel.org

24 feb 2012 13:12
#5
@Astrid

Ik heb je idee gebruikt en het eerste algemeen menu is nu al veranderd... nu de andere 2 :D
Groet,
Sander
Discussie gesloten.
  • Sander
  • Sander's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 88
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.887 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie