Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost ,htaccess

,htaccess

22 nov 2023 00:39
#1
Al een poos wacht onderstaand post-installatiebericht op actie mijnerzijds.
Code:
.htaccess Update voor het instellen van de Content-Encoding Header Sinds versie 4.2.9 Voor 4.2.9 bevatte het standaard htaccess.txt bestand een onjuiste code voor het toevoegen van de "Content-Encoding" HTTP header. Dit kan resulteren in dubbele coderingsfouten wanneer Joomla is geïnstalleerd in een submap en zowel deze map als de bovenliggende map een .htaccess bestand met deze code bevat. De noodzakelijke wijzigingen moeten handmatig worden aangebracht op de bestaande .htaccess bestanden, omdat dit bestand niet automatisch kan worden bijgewerkt. De oude code: Header append Content-Encoding gzip De nieuwe code: Header set Content-Encoding gzip

Vadaag heb ik in dat bestand gekeken, en de genoemde code komt helemaal niet voor, noch de oude, noch de nieuwe versie.
Joomla draait ook niet in een sub-map, dus ik had de aanvechting om niets met het bericht te doen te doen, en het bericht naar de eeuwige jachtvelden te sturen.

Maar ja, ik ben een twijfelaar... Ik zou ook de nieuwe versie gewoon kunnen toevoegen. Tenzij dat negatieve effecten heeft. En dat kan ik absoluut niet beoordelen.

Tja...
Wie kan een zinvol advies geven?
Groet,
Leo
Joomla! 4.4.0 - alle extensie up-to-date, PHP 8.1 MySQLi 5.5.5-10.3.23-MariaDB
www.ltebraake.nl , Thema Casiopeia gemodificeerd
Discussie gesloten.
  • LtB
  • LtB's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 316

,htaccess

22 nov 2023 08:51
#2
Die code is alleen op Joomla van invloed als jouw website in een submap is geïnstalleerd.
Omdat je aangeeft dat dit bij jou niet het geval is, is deze aanpassing dus ook niet nodig.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170

,htaccess

22 nov 2023 13:52
#3
Dank voor je bevestiging!
Groet,
Leo
Joomla! 4.4.0 - alle extensie up-to-date, PHP 8.1 MySQLi 5.5.5-10.3.23-MariaDB
www.ltebraake.nl , Thema Casiopeia gemodificeerd
Discussie gesloten.
  • LtB
  • LtB's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 316
Tijd voor maken pagina: 0.901 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie