Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

18 mrt 2024 14:35 - 18 mrt 2024 14:37
#1
Soortgelijk aan deze vraag: joomlanl.nl/forum/4-x-installatie-update...van-module-of-plugin


Ik heb mijn Joomla website recent geüpdatet naar 4.4.3. en PHP 8.2. is geactiveerd (maar het probleem is ook op PHP 8.0 of PHP 8.1 of PHP 8.3)
M'n backend werkt feilloos maar wanneer ik naar de frontend surf, is geen enkele pagina van m'n website nog zichtbaar. Via errormeldingen (in maximum) kan ik achterhalen dat deze melding verschijnt en heel wat (31) rijen meegeeft.

"Call to undefined method Joomla\Database\Mysqli\MysqliDriver::getErrorNum()"


Ik las een oplossing bij het vorige bericht, ( joomlanl.nl/forum/4-x-installatie-update...van-module-of-plugin ) maar ik maak geen gebruik van eventlist. Heeft iemand anders een idee wat dit kan zijn, of hoe ik het kan oplossen. Ik heb ook héél wat andere fora afgeschuimd en oplossingen geprobeerd, maar tevergeefs.

Thanks bij voorbaat
 
Laatst bewerkt 18 mrt 2024 14:37 door DLM.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • DLM
  • DLM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

18 mrt 2024 14:51
#2
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je nog in je backend kunt zet dan bij Algemene Instellingen op het tabblad Systeem Foutopsporing systeem op Ja. Waarschijnlijk krijg je dan te zien welke extensie dwars ligt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

18 mrt 2024 14:53
#3
Wel, dat heb ik gedaan, zoals vermeld in m'n post 
Via errormeldingen (in maximum) kan ik achterhalen dat deze melding verschijnt en heel wat (31) rijen meegeeft.
Maar het zijn zoveel errors op verschillende zaken dat het onmogelijk is ze manueel aan te passen.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • DLM
  • DLM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

18 mrt 2024 14:55
#4
Maximum stel je in op het tabblad Server. Ik heb het over tabblad Systeem.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

18 mrt 2024 15:11
#5
Hmmm. OK ik was duidelijk niet gedetailleerd genoeg. 
Dus ik heb bij de tab Systeem de Foutopsporing op JA staan, en ik heb bij tab Server de errormeldingen op Maximum gezet. 
Als output op m'n frontend krijg ik een lijst van een 31-tal fouten op heel diverse plaatsen, (onmogelijk voor mij om dit zelf op te lossen. Gaande van libraries tot components). 

Dus wat is dan aangeraden. Of wat kan ik doen.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • DLM
  • DLM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

18 mrt 2024 15:53
#6
Ik zou de foutrapportage weer even terugzetten. En als je een link naar je site hier neer zet, dan kunnen we meekijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

19 mrt 2024 10:58 - 19 mrt 2024 12:04
#7

Call stack#FunctionLocation1()JROOT/administrator/components/com_uniterevolution2/inc_php/framework/db.class.php:362UniteDBRev->checkForErrors()JROOT/administrator/components/com_uniterevolution2/inc_php/framework/db.class.php:1773UniteDBRev->fetchSql()JROOT/administrator/components/com_uniterevolution2/inc_php/framework/db.class.php:2134UniteDBRev->fetch()JROOT/administrator/components/com_uniterevolution2/inc_php/framework/db.class.php:2235UniteDBRev->fetchSingle()JROOT/administrator/components/com_uniterevolution2/inc_php/revslider_slider.class.php:766RevSlider->initByID()JROOT/administrator/components/com_uniterevolution2/inc_php/revslider_slider.class.php:1197RevSlider->initByMixed()JROOT/administrator/components/com_uniterevolution2/inc_php/revslider_output.class.php:19438RevSliderOutput->putSliderBase()JROOT/modules/mod_unite_revolution2/mod_unite_revolution2.php:829include()JROOT/libraries/src/Dispatcher/ModuleDispatcher.php:5210Joomla\CMS\Dispatcher\ModuleDispatcher::Joomla\CMS\Dispatcher\{closure}()JROOT/libraries/src/Dispatcher/ModuleDispatcher.php:5511Joomla\CMS\Dispatcher\ModuleDispatcher->dispatch()JROOT/libraries/src/Helper/ModuleHelper.php:28112Joomla\CMS\Helper\ModuleHelper::renderRawModule()JROOT/libraries/src/Helper/ModuleHelper.php:16113Joomla\CMS\Helper\ModuleHelper::renderModule()JROOT/components/com_sppagebuilder/addons/module/site.php:6014SppagebuilderAddonModule->render()JROOT/components/com_sppagebuilder/parser/addon-parser.php:102415AddonParser::getAddonHtmlView()JROOT/components/com_sppagebuilder/parser/addon-parser.php:46516AddonParser::viewAddons()JROOT/components/com_sppagebuilder/views/page/tmpl/default.php:9217include()JROOT/libraries/src/MVC/View/HtmlView.php:41518Joomla\CMS\MVC\View\HtmlView->loadTemplate()JROOT/libraries/src/MVC/View/HtmlView.php:20319Joomla\CMS\MVC\View\HtmlView->display()JROOT/components/com_sppagebuilder/views/page/view.html.php:7420SppagebuilderViewPage->display()JROOT/libraries/src/MVC/Controller/BaseController.php:66021Joomla\CMS\MVC\Controller\BaseController->display()JROOT/components/com_sppagebuilder/controller.php:8122SppagebuilderController->display()JROOT/libraries/src/MVC/Controller/BaseController.php:69323Joomla\CMS\MVC\Controller\BaseController->execute()JROOT/components/com_sppagebuilder/sppagebuilder.php:2424require_once()JROOT/libraries/src/Dispatcher/LegacyComponentDispatcher.php:7125Joomla\CMS\Dispatcher\LegacyComponentDispatcher::Joomla\CMS\Dispatcher\{closure}()JROOT/libraries/src/Dispatcher/LegacyComponentDispatcher.php:7326Joomla\CMS\Dispatcher\LegacyComponentDispatcher->dispatch()JROOT/libraries/src/Component/ComponentHelper.php:36127Joomla\CMS\Component\ComponentHelper::renderComponent()JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:20828Joomla\CMS\Application\SiteApplication->dispatch()JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:24929Joomla\CMS\Application\SiteApplication->doExecute()JROOT/libraries/src/Application/CMSApplication.php:29330Joomla\CMS\Application\CMSApplication->execute()JROOT/includes/app.php:6131require_once()JROOT/index.php:32

Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 19 mrt 2024 12:04 door Astrid.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • DLM
  • DLM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Foutmelding MysqliDriver::getErrorNum()

19 mrt 2024 12:08
#8
Handiger om of een link naar je site te geven of om even een screenshot van de melding te maken. De meldingen zijn op deze manier bijna niet te ontleden.
Maar ik vermoed dat het komt door Uniterevolution (slider?).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119
Tijd voor maken pagina: 0.818 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie