Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost "Lees meer ..." werkt niet.

"Lees meer ..." werkt niet.

02 nov 2021 19:51
#1
Goedenavond allemaal,

Omdat ik wel nieuwsgierig ben naar Joomla 4 ben ik gaan experimenteren met deze geïnstalleerd te krijgen. Eerst gewoon over de Joomla 3 heen maar dat werkte niet, hierna alles echt gecontroleerd en na goedkeuring weer geprobeerd maar werkte weer niet.
Omdat ik ben begonnen met Joomla 2.5 en daarvan waarschijnlijk ook nog resten in mijn Joomla 3 zitten een verse Joomla 3 geïnstalleerd, de tabellen menu, content en modules in de nieuwe database geplaatst, extensies geïnstalleerd en Joomla 4 erover heen geïnstalleerd. Maar ook dit liep vast. Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen zonder geïnstalleerde modules.

Als ik, in Joomla 4, een module plaatste dan moest ik deze inchecken voor dat ik verder kon gaan maar uiteindelijk zaten alle modules er in en werkte de website goed, dacht ik :-(

Omdat er de nodige verhaaltjes staan gebruikte ik ook de "Lees meer ..." functie van JCE maar blijkbaar werkt dat niet in Joomla 4. Ten eerste blijft deze op Read more .. staan en ten tweede is de begintekst weg als je op de "Read more .." knop klikt. Heeft geen nut om hem op te slaan zonder de lees meer functie en daarna weer in te voegen want dat werkt niet en ieder artikel moet ik bij iedere keer opslaan weer inchecken.

Kan het wel in de database aanpassen en dat werkt wel maar is er een snellere manier misschien.

De website is hier te vinden
Discussie gesloten.
  • ArjanR
  • ArjanR's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 72

"Lees meer ..." werkt niet.

02 nov 2021 21:55 - 03 nov 2021 08:52
#2
Ik herken je probleem niet. Installeer lokaal of in een submap een standaard Joomla 4 site met voorbeelddata. Zo kan je zelf e.e.a vergelijken.

en ten tweede is de begintekst weg

Dan staan je artikelinstellingen niet goed.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 03 nov 2021 08:52 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37124

"Lees meer ..." werkt niet.

03 nov 2021 20:01
#3

en ten tweede is de begintekst weg

Dan staan je artikelinstellingen niet goed.
En daar heb je helemaal gelijk in. Hoe simpel kan soms iets wel niet zijn. Bedankt.
Discussie gesloten.
  • ArjanR
  • ArjanR's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 72
Tijd voor maken pagina: 0.780 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie