Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Henk

Henk

17 dec 2011 11:49
#1
Leuk, er is weer een alternatief voor DJ!
Nadat ik al een paar keer snel probeerde om in te loggen op DJ kwam ik er onlangs achter dat er één en ander gebeurd was waar uiteindelijk dit forum uit voortgekomen is.

Persoonlijk heb ik veel informatie via DJ verkregen, dat is ook de reden dat ik mij hier weer heb geregistreerd.

Mijn naam is zoals mijn forumnaam doet vermoeden Henk.
Afgelopen zomer ben ik begonnen met Joomla, daarvoor geen echte ervaring met het maken van websites, anders dan wat html kennis opgedaan ooit op de middelbare school.

Naast mijn website die ik voor mijn andere (ik zie Joomla! dus inmiddels als een hobby;)) hobby heb opgezet (ik zal hierover straks nog een draadje openen) ben ik met diverse projecten bezig, nu onder andere het maken van een webshop m.b.v. VirtueMart.

Vragen? Welkom!

Rest mij nog het succes wensen aan het team van joomlanl en de hoop dat dit een enthousiast, actief forum mag worden met een grote bron aan informatie / kennisuitwisseling.
Groet, Henk
Discussie gesloten.
  • Henk
  • Henk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 31

Henk

17 dec 2011 20:14
#2
Hallo Henk,

Welkom op het forum namens het hele Joomla!NL-team!
En bedankt voor de complimenten, leuk je hier te zien!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.733 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie