Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Hendrik60

Hendrik60

15 dec 2011 21:54
#1
Hallo Allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen, Ik ben Hendrik Feeburg en ik maak al enkele jaren gebruik van het geweldige platform Joomla. Ik heb altijd er veel aan dutchjoomla gehad en ik heb hier zelf ook een tijd actief andere gebruikers geholpen met het oplossen van problemen. Helaas kreeg ik het prive stukken drukker waardoor dat verminderd is.

Ik was aan het kijken op dutchjoomla (het was mij al opgevallen dat ik het forum daarvan niet meer kon bereiken) en hier word medegedeelt dat dit het nieuwe forum gaat worden. Hierbij wil ik graag mijn steentje aan bijdragen en het helpen op deze website.

Ik maak voornamelijk websites voor de duikschool waarbij ik zit, Divecenter New Atlantis en heb hiervoor ook een website gemaakt Shop2dive. Tevens heb ik een Coachingsite gemaakt voor Gerard Oynhausen - Coachingcentre Gerard Oynhausen en nog diverse andere projecten gedaan. Ik vind het leuk om naast alleen joomla toch ook PHP te gebruiken, om het toch wat meer te kunnen draaien naar mijn eigen hand.

In mijn prive leven werk ik voor Centric als Support Engineer 1 en ik probeer zoveel mogelijk te leren om hoger op de ladder te komen.

Daarnaast ben ik persoonlijk duikinstructeur, alhoewel dat momenteel stil ligt ivm een auto-ongeluk circa 2/3 week geleden. Maar dit geneest in ieder geval wel :)

In ieder geval bevalt dit forum me nu al erg goed,

Tot ziens op het forum
Discussie gesloten.
  • hendrik60
  • hendrik60's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 56

Hendrik60

15 dec 2011 22:20
#2
Hallo Hendrik,

Allereerst van harte welkom op het forum namens het hele Joomla!NL-team!
Als dat niet al gedaan was :)
Ik zag je al actief op het forum, leuk dat je je voorstelt.
Bedankt voor het compliment!!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597

Hendrik60

16 dec 2011 00:03
#3
Leuk dat je wilt meewerken andere leden te helpen.
Tot nog toe werd dat veel te veel gedaan door de moderators.
Je hulp is welkom! :)
Discussie gesloten.

Hendrik60

16 dec 2011 00:09
#4
Het is ook leuk om te doen, vooral als het ook iets opbrengt.
Discussie gesloten.
  • hendrik60
  • hendrik60's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 56

Hendrik60

16 dec 2011 00:14
#5

hendrik60 schreef : Het is ook leuk om te doen, vooral als het ook iets opbrengt.


Ja dat geeft voldoening.
Discussie gesloten.

Hendrik60

08 feb 2012 12:41
#6
Namens mij, van harte welkom en beterschap. Hulp kunnen we natuurlijk altijd gebruiken.
Discussie gesloten.
  • proclub
  • proclub's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 48
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.953 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie