Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Maryonee

Maryonee

13 feb 2012 19:38
#1
Hallo allemaal, dan ook maar even aan het voorstelrondje meedoen. Was ik eindelijk senior joomler op het oude forum, hier beginnen we weer van voor af aan :)

Ik ben Marjon, gebruikersnaam Maryonee; welke voortkomt uit dat mijn Amerikaanse tante mijn naam nooit goed kon spellen en me altijd steevast maryonee noemde.

Ik werk als webdesigner bijna uitsluitend met Joomla, nog niet zo lang, ik ben nu 2 jaar bezig maar ik heb genoeg werk om mijn tijd door te komen en ik heb inmiddels met diverse platformen gewerkt maar Joomla is toch wel 'mijn ding'.

In de toekomst hoop ik weer net zoveel uit dit forum te halen als uit het vorige, vooral in mijn beginperiode heeft het forum er voor gezorgd dat ik heel veel in korte tijd geleerd heb en wellicht ben ik nu zo ver dat ik ook anderen kan helpen.
KvK 01157432
Discussie gesloten.
  • Maryonee
  • Maryonee's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 51

Maryonee

13 feb 2012 19:43
#2
Maryonee,

Leuk dat je jezelf voorstelt en leuk je hier weer te zien.
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.965 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie