Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Heel veel succes!

Heel veel succes!

18 jan 2012 10:28 - 18 jan 2012 13:25
#1
Best Joomla!NL team,

Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, dus dan maar onder dit bericht. Ik kreeg gisteren jullie mailtje over dit nieuwe Joomla-forum. Dus ik ben direct maar een kijkje gaan nemen.

Ik heb ook de discussies even gelezen over de bestaande fora etc. en eigenlijk ben ik maar tot één conclusie gekomen: eigenlijk maakt het me helemaal niet zoveel uit welke fora er zijn, ik ben allang reuze-blij dat ze er zijn! Een forum valt of staat met de moderators en als jullie met het hele team hier zijn, dan heb ik er alle vertrouwen in dat ik ook hier ondersteuning kan vinden met mijn Joomla-vragen.

Verder ben ik geen actieve gebruiker van Joomla-fora (wel van Joomla), maar ik ben wel enorm blij met de (Nederlandse) ondersteuning. Dat is toentertijd ook voor mij de reden geweest om voor Joomla te kiezen, vanwege de grote community. Omdat ik toch al wist dat ik tegen vragen zou oplopen.

Anyway. Heel veel succes met het forum! En ik kom nog wel een keer een kijkje nemen als ik wee eens een onverklaarbare foutmelding heb :-)

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum en de titel aangepast.
Laatst bewerkt 18 jan 2012 13:25 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Beert
  • Beert's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Heel veel succes!

18 jan 2012 13:26
#2
Hallo Beert,

Allereerst van harte welkom op het forum namens het hele Joomla!NL-team!
Bedankt en veel plezier op ons forum.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.751 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie