Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Subboards?

Subboards?

13 mrt 2014 15:20 - 13 mrt 2014 15:25
#1
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus zet ik hem maar even bij overige. Als eerste vind ik dit een goed forum met goede en bereidwillige beheerders. Het enige manco, wat geldt voor de meeste fora is de zoek optie. Je krijgt vaak informatie die je niet nodig hebt waardoor je al snel geneigd bent om een vraag te stellen die misschien al eens gesteld is. Ik neem als voorbeeld de chronoform extensie. Mooie extensie maar voor mij niet geheel duidelijk en volgens mij voor meerdere niet net zoals bijv. phocagallery. Je ziet hier vaak veel vragen over en dus ook dubbele of driedubbele. Zou het geen optie zijn om bij de extensie nog ook een subboards te maken voor de extensies waar vaker vragen over komen, scheelt volgens mij een hoop onnodige vragen. Het is maar een idee maar ik wist waar ik deze kon droppen.

gr Wil
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 13 mrt 2014 15:25 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 198

Subboards?

13 mrt 2014 15:24
#2
Hi Wil,
Bedankt voor je suggestie, maar dan krijgen we nog meer werk :P We hebben het nu al behoorlijk druk met het verplaatsen van vragen.
Onze zoekfunctie werkt heel behoorlijk, maar soms krijg je wel erg veel resultaten. En het blijft voor sommige leden ook niet eenvoudig om een duidelijke titel bij een vraag te zetten. Ook daar proberen we dan iets van te maken dat voor de anderen duidelijk is.
En Joomla heeft zoveel extensies, dat subboards echt ondoenlijk is.

En als je zoekt en je kunt het echt niet vinden, dan is het helemaal niet erg om een vraag te stellen. Sommige mods hebben een ijzeren geheugen en kunnen je dan toch naar het antwoord linken en anders krijg je gewoon een reactie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37129

Subboards?

13 mrt 2014 15:31
#3
Ja Astrid, ik waardeer jullie bereidwilligheid ook zeer en dat het meer werk oplevert ben ik mij van bewust. Ik merk dat al bij een forum wat ik mede beheer en daar hebben we nog niet eens zoveel leden. Maar ik verwacht dat het uiteindelijk minder werkt oplevert maar aan jullie de keus. Ik ga mijn vraag wel formuleren en zie jouw reactie wel weer tegemoet.
Discussie gesloten.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 198
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.873 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie