Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Wie heeft er al ervaring met Artisteer V4?

Wie heeft er al ervaring met Artisteer V4?

17 okt 2012 15:23 - 17 okt 2012 19:15
#1
Ik weet niet of deze topic hier hoort te staan, indien niet, mijn excuses.


Dus, zoals de topic al zegt, zijn er mensen die Artisteer V4 al gebruiken voor het maken van hun templates?
Zo ja, hebben jullie ook zoveel problemen met het slecht functioneren van dit programma?

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 17 okt 2012 19:15 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Seppe
  • Seppe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 367

Wie heeft er al ervaring met Artisteer V4?

17 okt 2012 17:54
#2
Ik gebruik Artisteer 4 ook en ben ook nog aan het uittesten wat de beste manier van werken is.

Er zitten veel mogelijkheden in het programma. Zo kun je bijvoorbeeld diverse objecten invoegen in je header, maar hierbij moet je wel even kijken hoe dit in de uiteindelijke template uitpakt.

Voorbeeld: In een header d.m.v. 3 verschillende blokken een visueel leuk resultaat behaalt, ziet er op je mobiel niet uit omdat dan de 3 blokken op een andere manier in beeld komen. Een mogelijke optie is dan om het gemaakte resultaat in een "plaatje" te vatten en deze dan in één keer toe te voegen.

Je kunt ook inhoud via Artisteer toevoegen aan je CMS (Joomla). Dit lijkt mij geen goed idee.

Gebruik Artisteer voor de styling en niet voor het toevoegen van inhoud e.d. Soms is het beter om niet alle mogelijkheden te gebruiken.

Ik sta zeker niet negatief tegenover Artisteer, maar blijf wel zelf nadenken! Een programma maakt immers geen website, maar is slechts een middel.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826

Wie heeft er al ervaring met Artisteer V4?

17 okt 2012 18:12
#3
check!
mijn voorkeur gaat zelfs nog steeds uit naar Artisteer V3.

De responsive layout bvb is iets wat voor mij absoluut overbodig is, dat ding doet volledig zijn eigen zin, en vooral tegen mijn zin in :)

Ze spreken bvb ook over de slideshow die aan te maken is in het programma.
Ik wacht al een week op een antwoord van het support-team, om dit te laten werken.
Alle nodige stappen zijn gevolgd en ondernomen, doch met een gewone joomla-extensie werkt alles veel vlotter.

Uiteindelijk het programma zelf oogt mooi, maar crash voortduren. zelfs op een W7-systeem met een i7 processor is dit onbegonnen werk. na elke aanpassing dat ik gemaakt heb, moet ik de pagina een keer naar boven en beneden scrollen, om uiteindelijk te zien wat ik aangepast heb.

Het zou volgens de makers je werk moeten versoepelen, ik vind het eerder achteruitgang...
Discussie gesloten.
  • Seppe
  • Seppe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 367

Wie heeft er al ervaring met Artisteer V4?

17 okt 2012 20:40
#4
:off:

Durf de uitdaging eens aan te gaan en maak je eigen template. De eerste is een uitdaging, maar het heeft veel voordelen:

1. Eigen uniek ontwerp.
2. Schone compacte code, daardoor snelle laadtijden van je site.
3. Door de schone code, goede vindbaarheid in zoekmachines.

Met Notepad ++ maak je bijna alles....dus geen crashes van software.

Dus het is even investeren, maar brengt veel op.

:on:
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.800 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie