Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

[OPGELOST] Oziogallery 3.3.2

Oziogallery 3.3.2

04 apr 2012 13:47
#1
Hallo,

Is er iemand die enige ervaring heeft met Ozio gallery? Ik ben helaas al heel veel tijd kwijt aan het onderstaande en heb nog geen oplossing kunnen vinden:

Ik heb een website voor een fotoclubje. Daar staan een aantal fotografen op en onder hun namen staan een aantal galleries gemaakt met Ozio gallery. De foto's staan keurig op naam/onderwerp gerangschikt in mapjes op de server van de provider.

In Oziogallery verwijst per fotograaf/gallery alles keurig naar de juiste mapjes en het lijkt allemaal goed te werken. Dan ineens komen bij diverse galleries dezelfde fotos te staan bij verschillende fotografen, ondanks het feit dat de paden in de galleries goed staan. Ik kan dan via een knop xml resetten en dan lijkt het even goed te gaan maar vlak daarna weer dezelfde foto's bij verschillende fotografen.

Heb al een andere gallery geprobeerd binnen Ozio, het leek allemaal goed ,ik blij en de volgende dag ging het ook daarmee weer mis ;-(

Ik kan geen link naar de galleries geven want ik heb ze maar even gedepubliceerd. De site zelf is www.fotoclubpif.nl .

Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en een oplossiing heeft....

Bedankt voor eventuele reacties !

groeten

Hans Terpstra
Discussie gesloten.
  • pocoloco
  • pocoloco's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 50

Oziogallery 3.3.2

04 apr 2012 15:36
#2
Hallo allemaal,

Ik heb het probleem gevonden: de plugin kan niet goed overweg met dezelfde menutitels. Ik bedoel hiermee foto's van bijvoorbeeld: "dierentuin". Bij iedere fotograaf staat dan onder zijn/haar naam een menutitel met "dierentuin".

Dat gaat niet goed dus. Ik heb het opgelost door er de initialen achter te zetten zodat de menutitle uniek wordt. bv "dierentuin ht"

gr

Hans Terpstra
Discussie gesloten.
  • pocoloco
  • pocoloco's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 50

Oziogallery 3.3.2

04 apr 2012 15:57
#3
Hallo,

Fijn dat je het hebt gevonden!
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13598
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.105 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie