Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

HD Videoshare

HD Videoshare

08 feb 2012 20:10
#1
Sinds enkele dagen heb ik een test joomla site aan het draaien en HD videoshare geinstalleerd.

Ik heb bij enkele video's de gebruikersgroep ingesteld, maar ze blijven gewoon te zien op het publieke deel van de site. (Te zien op www.romdata.nl menu rechtsonder HDvideo)

Hoe krijg ik het voor elkaar om bepaalde video's alleen voor de leden van een bepaalde gebruikersgroep te laten zien?
Discussie gesloten.
  • astra
  • astra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

HD Videoshare

08 feb 2012 21:05 - 08 feb 2012 23:47
#2
Hallo astra,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Je menu-item staat gewoon publiek, dus dat is normaal. Als je het op geregistreerd zet dan kunnen mensen die niet ingelogd zijn het niet zien.

Ik ken de component niet, maar je moet het zoeken in de ACL instellingen. En het kan zijn dat je per video of groep video's een menu-item aan moet maken.

En geef even door welke versie je gebruikt, dan kunnen we je vraag verplaatsen naar het juiste forum.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 08 feb 2012 23:47 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37156
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.740 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie