Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

juiste server instellingen voor lange termijn joomla 2.5

juiste server instellingen voor lange termijn joomla 2.5

25 feb 2012 03:14 - 25 feb 2012 13:41
#1
Beste,

Ik ben al druk in de weer met de updates en de joomla 2.5. Helemaal goed en vooral de automatische updates, query check en reperatie en nog zoveel meer. Ik heb heel wat joomla sites onder beheer en voorheen update ik middels ftp met het nodige chmod werk. Bij de wat grotere sites gebruikte ik het suPhP pakket op de server zodat er in ieder geval geen conflicten met mappenrechten zouden ontstaan, een nadeel is dat je dan niet de htacces eventueel zijn werk zou kunnen laten doen, rechtstreeks in de php.ini werkt dan wel. Zo werk ik nu ook met de 2.5. Nu krijg ik binnenkort mijn eigen servermachine (dedicated) en wil graag weten hoe ik deze het beste in kan richten zodat het de uiterste vriendelijke omgeving voor joomla gebruik heeft. Op google vond ik natuurlijk wel het een of ander, een goeie maar gold voor de joomla 1.0 ( forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?t=21 ) Ik zoek dus eigenlijk een lijst met de technische gegevens en instellingen die ideaal voor de joomla 2.5 zijn. :whistle:

verder de complimenten met jullie aanvang, de download site werkt nu gelukkig dat was even een gebrek, maar de nieuwe server doet z'n werk . . . .

gr

Rob

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Google is your best friend
Laatst bewerkt 25 feb 2012 13:41 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Robby
  • Robby's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 19

juiste server instellingen voor lange termijn joomla 2.5

25 feb 2012 13:42
#2
Hallo,

Hier al even gekeken?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13596
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.965 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie