Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Dedicatedserver

Dedicatedserver

21 feb 2012 17:09 - 21 feb 2012 18:29
#1
Hallo,

Ik heb sinds kort een dedicatedserver, en wil deze helemaal geschikt maken voor joomla. Is er iemand die mij kan vertellen welke instellingen ik het beste kan nemen, en dan heb ik het over php en mysql. De juiste software draait er al op, nu alleen nog alle instellingen.

denk aan fsockopen en dergelijke

Verneem graag

Groet Robert
BO-Almere.nl

Edit George V.: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (VPS en Joomla, vervolg) niet de lading dekt.
Groet Robert

bo-almere.nl/ KVK 54179971
Laatst bewerkt 21 feb 2012 18:29 door GeorgeV..
Discussie gesloten.
  • robertderidder
  • robertderidder's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 161

Dedicatedserver

24 feb 2012 02:59
#2
Hallo Robert,

Dit is een delicate vraag. Niet omdat het moeilijk is om hierop te antwoorden maar door ervaring weet ik dat webhosters zeker en vast niet graag hun server setup doorgeven. Ik raad je aan om op internet op zoek te gaan naar de vereiste instellingen voor Joomla! en door zelf te proberen en te testen tot jouw perfecte Joomla! setup te komen.

Het kan makkelijker maar geloof me, je zal hier enorm veel uit leren. Hoe je server reageert en werkt. Bij problemen zal je ook veel sneller jouw probleem gevonden en verholpen hebben.

Niets dan voordelen als je het zo bekijkt!

Misschien al een klein zetje vooruit: docs.joomla.org/Security_Checklist_2_-_Hosting_and_Server_Setup
Met vriendelijke groet,
Shaun Janssens
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.915 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie