Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Site maken met verschillende layout's na inloggen

Site maken met verschillende layout's na inloggen

04 apr 2016 22:19
#1
Beste mensen, als eerste hartelijke groet!

Ik ben Frank, 46 jaar en start (min of meer) voor het eerst met een (uitgebreide) Joomla site.
In het verleden heb ik wel een (prive)website gemaakt/bijgehouden voor familie via het Joomla CMS.
Ik het verre verleden, begin jaren 90, heb ik diverse sites/pagina's gemaakt met HTML (door gebruik uit het hoofd geleerd) dmv browsers Mosaic, Netscape en Internet Explorer. Vanaf het moment ongeveer dat CSS om de hoek kwam kijken heb ik er niets meer mee gedaan.

Ik heb de wens/plan, het verzoek, een website te maken voor een kerkelijke gemeente. Hier is het de bedoeling dat 'Algemene' website bezoekers bepaalde informatie, agenda ed kunnen bekijken
maar 'Leden' na registratie (veel) meer te zien krijgen, doen kunnen.

Binnen die groep 'Geregistreerden' zijn ook weer subgroepen, als kinderen/jeugd, organisatoren/beheerders, leiders etc. welke ik weer verschillende soorten 'toegang' tot de inhoud/content en 'look and feel' wil geven dus als het even kan, per doelgroep, eigen website kleuren en indeling van de content.

Mijn vraag nu is, is Joomla geschikt voor bovengenoemd idee of moet ik naar iets anders kijken als WordPress?

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties en ontvang graag voorbeeld websites waar iets dergelijk gebruikt is..

groet,
Frank
Discussie gesloten.
  • debruijnethuis
  • debruijnethuis's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Site maken met verschillende layout's na inloggen

04 apr 2016 22:24
#2
Hallo Frank,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik zou voor Joomla kiezen. Voor zover ik weet is wat jij wilt niet eens mogelijk met wordpress.

Wat jij wilt is goed te maken, maar voor een beginner wel een behoorlijke klus.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37124

Site maken met verschillende layout's na inloggen

20 mei 2016 15:47
#3
Hallo Frank,

Ik ben zelf drie maanden geleden begonnen met mijn eerste website te bouwen had totaal geen ervaring na paar flinke mistappen met Joomla overgeschakeld naar Wordpress maar daar liep ik heel snel vast met het bouwen van mij website ook kwa extiensie wat ik nodig had. dus toen maar weer snel de stap terug gemaakt naar Joomla meer mogelijkheden.

Mvg Gio.
Discussie gesloten.
  • Gio
  • Gio's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 29
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.846 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie