Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

e-mail oud naar nieuw

e-mail oud naar nieuw

06 dec 2014 19:59 - 06 dec 2014 20:08
#1
Hallo...ik weet niet of deze hier thuis hoort.

Er zijn een tal van email adressen die eindigen op .eu , echter er worden nieuwe email's aangemaakt met .info.
Nu zijn er veel klanten die de .eu hebben en die moeten uiteindelijk allemaal naar.info.
Hoe kan ik de inkomende mail onder.eu beantwoorden met de uitgaande .info mail? zonder iedereen afzonderlijk een mail te sturen dat het email adres is gewijzigd?

alvast bedankt

Edit Peter: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 06 dec 2014 20:08 door Peter.
Discussie gesloten.
  • jervries
  • jervries's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 121

e-mail oud naar nieuw

06 dec 2014 21:33
#2
Als je op de server of bij het hostingaccount toegang hebt tot het beheer van de mailboxen, dn kun je op elk .eu-adres een forward instellen.
De persoon die een e-mail aan een .eu-adres stuurt weet niet dat het wordt doorgestuurd nar het .info-adres.
De e-mail komt in die .info-box terecht en dus kan die gebruiker van die mailbox antwoorden met .info als afzender.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.776 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie