Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

opgelost U moet u webbrowser update

U moet u webbrowser update

26 mrt 2014 04:54
#1
Ik weet niet of andere dat bericht ook wel vertoond krijgen. Maar als ik de www.tt-wandelreizen.nl wilt opstarten krijg ik eerst een pagina dat ik mij browser moet update, want de website die ik wil bezoeken werkt alleen goed met een nieuwste versie van de webbrowser. Als je doorklikt start gewoon de website wel op.

Nu heb ik steeds de nieuwste versie van de webbrowser, dus daar kan het niet aanliggen.

Maar ik kan me voorstellen, dat andere hierop afhaken.

Weet iemand hoe het ontstaat, dat deze waarschuwing gegeven wordt. Die ik zelf erg irriterend vind.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl

U moet u webbrowser update

26 mrt 2014 09:05
#2
Ik krijg hem niet bij het opstarten van je site, maar wel bij het aanklikken van het aanmeldformulier in welke versie van IE dan ook.
Volgens mij heb je de code in een artikel gezet, misschien dat het helpt als je van dat menu-item een menu van het type i-frame/wrapper maakt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37168

U moet u webbrowser update

26 mrt 2014 09:27
#3
Ik krijg, net als Astrid, geen melding van het updaten van de browser.
Dit krijg ik overigens ook niet als ik op Aanmeldformulier klik (ik gebruik IE11).
Chrome, Firefox en Safari gaan ook goed.

Wellicht toch een lokaal probleem?
  • David
  • David's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031

U moet u webbrowser update

26 mrt 2014 11:45
#4
Ik denk inderdaad dat het el lokaal probleem is. B.v. dat ik nu via een VPN verbinding alleen de website kan bereiken en bewerken.
Bij chromo is er geen enkele probleem. Dus alleen bij IE11 en dan alleen als je de eerste keer de website opent.

Dus ik maak me waarschijnlijk ongerust voor niets.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.837 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie